Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa mi på 10 mnd har nesten sluttet å sove på dagen og som om ikke det var nok så våkner hun x antall ganger i løpet av natten.. hva gjør vi nå ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe spesiell grunn til aat hun ikke sover noe på dagen lenger? Ofte kan dårlig dagsøvn gi dårlig nattesøvn når de er så små. Ellers så er jo hun i en fase der hjernen jobber på spreng med å lære nye ting og fordøye nye inntrykkk. De kan ofte bli urolig av det i perioder. Det er lettere å gi råd hvis du beskriver situasjonen litt nærmere.

Skrevet

hun er blid og fornøyd hele dagen lang men vil bare ikke sove.. hun våkner i 7 tiden (etter å ha tullet i flere timer) og da får vi henne ikke i seng igjen før 12-13 tiden uansett hvor trøtt hun er.. da kan hun finne på å sove alt fra 40 min til 2,5 t og da vil hun ikke sove før kvelden (legger henne mellom 1845 og 1700) så sover hun til mellom 00-02 og da tuller hun frem til hun står opp. slik har hun holdt på i en uke og vi begynner å bli ganske slitne nå :)

hun får nattmat når hun våkner på nettene fordi hun sovner lettere da (eller skal jeg heller si dupper ?)

Skrevet

tror ikke jeg ville gitt tutta nattmat når hun er så stor, hun har ikke behov for det dersom hun får ett godt og mektig måltid før hun legger seg. når hun våkner sånn på natta så er det viktig at hun ikke blir tatt opp av sengen før det er morgen, med mindre hun er syk eller noe så klart..ville da tro at hun etter hvert bare sovner igjen av seg selv nå hun våkner på natten...eller er dette noe som dere har prøvd før?

Skrevet

har tenkt på det .. skal igang med det til uka tenkte jeg ..men gleder meg ikke akkurat.. :)

Skrevet

uff uff..forstår det, men lykke til =) bare stå på ditt du, hun vil ikke misslike deg av den grunn :) hun finner fort ut av, at her er det mutter som bestemmer..hehe! dersom det er ingenting å tjene på å våkne å tulle på natta vil hun heller sove, for trøtte må de jo være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...