Gå til innhold

Guttene har kommet:)

Bentus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har Kevin og Robin sett dagens lys:)De ble tatt med keisersnitt 13 mai pga ingen vekst på 14 dager og lite fostervann rundt seg.Kevin veide 1764 og Robin 1767.Så vi må nok tilbringe enda noen uker på Ullevål.Må trene på og amme så de kan det til vi kommer hjem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med guttene! Du har en fantastisk spennende og flott tid i vente. Har selv 3 uker igjenn nå og går bare og venter på guttene.. Lykke til videre=)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Hvor langt var du på vei når du fødte??

Skrevet

Gratulerer Bentus!

Er alt bare bra med de små gutta?

Jeg er også nysgjerrig på hvilken uke du var i ved fødsel...

Skrevet

Ja de har det kjempe fint.klarer seg kjempe bra.Jeg var i uke 32+2 da de ble født.Får mat fra sonde til de lærer seg og suge fra meg:)

Skrevet

jeg var i uke 32+2..Ble litt tidligere mor enn det jeg hadde regnet med da:)

Skrevet

Gratulerer kjempe masse... Det er bra det går fint med gullene..

Gleder meg til mine kommer og:):;)

KLEM

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye! Går det bra med deg og guttene? Hvor lenge regner du med at dere må være på sykehuset?

Skrevet

Det vet jeg ikke helt.De må bare klare og holde varmen selv og lære seg og suge av meg.Har hatt så problemer med brystene i noen dager nå så jeg har ikke fått prøvd så mye.Brystverk eller brystbetennelse har jeg fått og ligget rett ut med feber i 2 dager.Men nå har jeg fått pencelin så da blir det vel bedre etterhvert..Guttene har det kjempe fint.Hærlig og bli mor:)Gled deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...