Gå til innhold

Nytt bilde fra uke 26 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt med telefonen da, så ikke det beste! Kan trygt si at nå er jeg stor :-) Under Mari Skoglund

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mari :-)

Vi starter på min uke 27 nå og jeg er ganske stor. Faktisk så stor at jeg er litt bekymret. Ligger godt over normalen. Fundusmål i uke 25 var 25 cm!! Må nok meddele deg at min mage faktisk er 3 ganger så stor som din!! Ikke at det skal bli noe konkurranse ut av dette :-) Jeg har født for 16 mnd siden og er høy og har kraftig benbygning, så vi bærer nok alle litt forskjellig også.

Skrevet

Fondusmålet mitt i uke 23 var 25 :-) Men det hadde ikke noe å si sa jm :-) Er førstegangsfødende! Har du bilde? Hmm, 3 ganger så stor :-) Da må du se sikkelig høygravid ut :-)

Skrevet

Så flott mage du har, Mari!!! Tror det er en helt gjennomsnittlig størrelse på denne tiden. er selv i begynnelsen av uke 27, og ligger ikke så langt etter deg tror jeg. Du kan se min mage fra 25+5 uker under mitt nick =)

Skrevet

Jepp, jeg ser skikkelig høygravid ut! Blir ikke lagt ut bilde fra meg. Har ei venninne som føder hvert øyeblikk og det er ikke store forskjellen på oss, nei. Skal be om en ekstra kontroll evt ekstra u-lyd, vet at noen har det som rutine hvis en unormalt stor. Jordmor var ikke bekymret, så egentlig tar jeg det med ro.

Skrevet

Flott mage du også har :-)

Skrevet

hei hei.. jeg er i uke 20 å er nesten like stor. men gud så deilig med en struttende mage da!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...