Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og jeg vet ikke helt hva jeg skal synes og tenke om dette. Jeg sluttet med p-piller for tre år siden og vi har prøvd å lage barn siden da. Etter mye utredning har de ikke funnet noe galt med oss. Mannen hadde litt nedsatt kvalitet ved forrige ivf-forsøk.

Før jeg begynte med p-piller for ca ti år siden tenkte jeg at jeg hadde normal blodmengde ved mensen. I alle fall ikke mer enn normalt. Da jeg begynte med p-pillene begynte jeg å blø mindre, men hadde hørt at det var vanlig. Etter at jeg sluttet med p-pillene for tre år sidene har jeg blødd enda mindre ved menstruasjonene. Har nevnt dette for både leger og akupunktør uten at de har virket å bry seg så mye om det.

Men så plutselig ved forrige mensen og den jeg har nå, blør jeg mer igjen. Tror det er ca like mye som før jeg begynte med p-pillene, men det er jo da ti år siden og ikke såå lett å huske helt nøyaktig.

Egentlig tenker jeg at det må jo være et godt tegn. Kanskje kroppen endelig begynner å normalisere seg etter p-pillene? Men det har jo gått TRE år siden jeg sluttet med dem...

Er det noen som har opplevd noe lignende eller som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5116438-mensen-har-forandret-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er ganske normalt..

før jeg begynte med p-pilla ,blødde jeg i bøtter og spann i maange dager,..

når jeg begynte med p-pilla ,blødde jeg lite og kun et par-tre dager..

i dag har jeg ikke gått på p-piller på mange år og det er forskjellig fra mens til mens (noen ganger spotter jeg 4-5 dager før mens,og mensen kan være hele 13 dager uffff

pratet med legen om det,men det var lite og gjøre,borsett fra og begynne med pilla igjen,men først må jeg bli gravid:-)

har også pratet med venner,og de sier at deres mens også er ganske forskjellig gang fra gang..

hilsen

Takk for svar!

Min mensen er ikke forskjellig fra gang til gang....

Jeg spotter før hver mens. Hver eneste mens har vært meget sparsom de siste 3 årene, bortsett fra de to siste. De har vært "normale", tror jeg. Så jeg har meget stabil mensmengde. Har gått fra å ha stabilt meget lite til at jeg nå har stabilt nomal mengde (kan kanskje ikke kalles stabil etter to mensener, men...)

Ja, ja, kan ikke skjønne hvordan det skal være negativt i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...