Gå til innhold

heia alle her inne

Anbefalte innlegg

tok min hormonspiral ut 28 april , fikk svak blødning etter som jeg kaller spott blødning, det hva en uke etter jeg tok den ut. som slutta med bomstopp ingen ting lørdagen samme uka ,etter da har jeg ikke hadd noen blødning og vi har hatt sex men ikke så ofte , men fra denne helga og nu har jeg hatt de fleste symptoner på at jeg er gravid , kvalm veldig trøtt , men den uka etter denne rare mens hadde jeg eggeløsnig tok test hva litt svak men du kunne se to streker .jeg testa meg med clearblue nu fredag men så jo at den skulle ha tatt på morgen og den viste negativ ,tror det er litt fortidlig skal ta en mot slutten av uka .tror egentlig ikke det hva mens men er jo litt i tvil . brike vel og ha en liten blød rundt den tiden men har vært så forskjellig . håpe det er noen som har noen svar.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5116348-heia-alle-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan være gravid, men at testene tuller med deg. Eller det kan være at du ble befruktet, men at egget ikke festet seg....men da er det rart du ikke har fått en mens...hmmm. Ville dratt til legen og fått en ordentlig test gjennomført. Lykke til :o) Håper for deg at det sitter en spire fast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...