Gå til innhold

Desember: E eg den eneste som...

Anbefalte innlegg

Gutten vår begynte å kreve mer, bare hang ved puppen om kveldene og var sur og grinete.

Bare du å amme så lenge som mulig frem til 6 mnd, skulle ønske det var meg.

Du er ikke sein ute, du har en veldig næringsrik melk og være glad for den.

Ha en fin tur til Thailand!!

Fortsetter under...

stakkars deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjønna kjempe godt du slutta då.

E ikkje bare enkelt, og m ammepresset som e her i norge kan d ikkje ha vert enkelt for deg.

Syns d e mye viktigere at snuppa di har ei mamma enn å ha ein pupp, d e hvertfall sikkert.

Alle debattene her inne om mm og mme e ingenting å bry seg om, d gidd eg ikkje lese eingang..

syns folk kan være ganske kyniske, frekke og ikkje minst bedrevitende her til tider.. derfor e eg så glad vi har d så koselig her inne på desemberklubben..

Stå på, du gjør en strålende jobb m gullet ditt, håpe d ordna seg m maten snart:)

Jeg føler at jeg full ammer enda, selv om vi har begynt med litt grøt på kvelden. Jenta mi er akkurat 5mnd.nå og vi har vel holdt på i ca. 14dager.

Jeg gir henne litt hirsegrøt m banan el fruktpurè og det er tydeligvis kjempe godt iallefall, armer og bein går i ett ;-)

Jeg fikk "lov" på hs å starte hvis jeg ville, da hun er så liten og nett 5.760gr. Hun er blid og fornøyd,men har ikke tid til å ligge lenge å suge og blir fort distrahert. Da kan hun nekte å fortsette med måltidet.

Hun har også som uvane å slippe puppen under måltidene og da begynner hun å hyle. Så hjelper det bare med smokk -så spiser hun litt igjen.

Vært sånn hele tiden.. Får og ofte mat om natta og håper vel at grøten vil gi henne bedre søvn og litt mer vekt.

Trodde vel jeg skulle vente med grøt til 6mnd., men det er viktigst at hun får nok mat.

Ta en liten titt her du.. Vi har vært 3 ganger i Thailand med snuppa(som nå er 19 mnd). Her er en side jeg har laget med tips og råd til turen.

www.barnithailand.piczo.com

(Jeg hører egentlig hjemme på oktober-04-siden..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...