Gå til innhold

August: Er 3D-ul når man er 27+1 bra?


- Heidi -

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo har vært på 2 "vanlige" ul hittil og nå har vi veldig lyst til å dra på 3D-ul. Fredag passer ypperlig ettersom sambo har fri fra jobb da, men er det for tidlig når man bare er i begynnelsen av uke 28? Har så lyst til å se min lille med bollekinn/ ikke gå før babyen har fått litt kroppsfett. Noen som vet?

 

Vet det er et litt merkelig spørsmål, men tenker også litt på sambo, tror han også trenger å se den lille jenta vår med litt bollekinn =-)

 

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er for tidlig. Har hørt om mange som har vært på 3D rundt den tiden(og noen av dem har sett bollekinn!!!). Jeg gikk litt sent, jeg da. Var der idag faktisk. Er 30+5. SVÆÆÆÆR unge, så der var det mye bollekinn ihvertfall. Men det ligger til slekta..he he ;) Kommer jo an på hvor stort barnet ditt er, det varierer jo. Min var 2089 gram allerede, ser ut til å bli 4,5 kilo hvis ikke hun kommer ut litt før, da. Usikker på menstermin nemlig. Det er helt klart verdt pengene ihvertfall. Men lang venteliste på Majorstua ihvertfall, så bestill nå (overhørte en timebestilling da jeg var der, og hun som ringte fikk time tre uker frem i tid...). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 3D ul når vi var 29 uker på vei, og det var kjempefint. Vi fikk se ei lita tulle med bollekinn:) Hvis dere får muligheten, anbeg\faler vi det på det sterkeste. Mannen min var helt i skyene, og var så interessert. Han satt med tårer i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales på¨det sterkeste... Var på Nøtterøy og der så vi en fin gutt med bollekinn.. Jeg trodde jeg var da 28 uker men legen trodde jeg var i min 30 uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..... Jeg var på 3d i uke 26 og det gikk kjempe fint!!! Kunne faktisk se at henne får kløft i haka som pappaen sin!!! Hehe,snodige greier!!!!! Lykke til,gled deg/dere masse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar alle sammen!

Vi har fått time til 3D-ultralyd i morgen - gleder oss STORT =-) Jeg er da 27+5 så jeg håper og tror at det blir bra! Hilsen meg =-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...