Gå til innhold

matforgiftning?? noen som vet??

Anbefalte innlegg

heihei

dere kan trygt si jeg har hatt en hard natt...jeg har sittet på do i 2timer...

våknet faktisk av at jeg hadde ufattelig vondt i magen...og sprang ut på do....satt der og følte verden skulle rase sammen...ufattelig smerte mens jeg følte d egentlig bare var "gass" som ville ud (i begge ender)...tilslutt kom det litt...og da kan du si jeg sprang fra sengen til do i 2 hele timer...før jeg endelig var tom og kunne legge meg å sove....ZZZzzz...

nå er jeg litt urolig for hva det kan ha vært...kan det ha vært matforgiftning eller har jeg hatt forstoppelse uten å helt være klar over det(og at der rett og slett var fullt nå)???

og sist men ikke minst...kan dette være farlig for beibien...er 30uker på vei nå....!! ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5116182-matforgiftning-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg ble skikkelig matforgiftet da jeg var gravid med førstemann. Var sånn ca 25 uker da tror jeg. Jeg tok kontakt med legen og tok noen blodprøver og en avføringsprøve (vet det er et ekkelt ord) bare for sikkerhets skyld. Alt var bra og jeg fikk verdens sunneste og fineste lille gutt tre måneder etter. Ville vel uansett kontaktet lege hvis jeg var deg. Så kan legen avgjøre om du behøver å ta noen prøver eller ikke.

Kjenner følelsen din. Jeg ble matforgiftet/hadde omgangssyke i uke 26 (det kom begge veier i ca 12 timer, var helt ferdig). Ble skikkelig bekymret og måtte til slutt ringe fastlegen og høre hva han trodde om det.

Han mente at uansett om det var omgangssyke eller matforgiftning, skulle jeg ha blitt mye sykere enn det for at det skulle være farlig for barnet. Jeg slo meg til ro med det, men jeg må jo si at det fortsatt ligger litt i bakhodet. Er liksom litt bekymret for at noe skal "ha blitt galt" om du skjønner hva jeg mener. Men kan jo ikke gjøre annet enn å høre på de som er kyndige. Nå får jeg sannsynligvis møte poden i løpet av et par uker og satser på at den runden ikke satte noen spor...

Det går nok bra skal du se, men er du veldig bekymret kan du kanskje ta en tlf til lege el JM, bare for å roe deg selv.

Sånne netter/dager har jeg med jevne mellomrom. Hadde det med førstemann og det kom igjen nå med dette svangerskapet også! Men når det er sagt så har jeg litt problem med fordøyelsen til vanlig også!! Ikke noe gøy i det hele tatt!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...