BBMogbolla Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Noen som vil komme med et oppmuntrende inspirerende ord? Akk o ve..
Molait Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Har en haug kjedelige ting jeg skal gjøre i dag. Sitter forran pcn og ser ut på regnet. FIkk og brått en lyst på boller?! Var jeg til stor hjelp?? *går å ser om jeg finner noe digg i frysern*
Heffalump mamma Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 jeg sitter også her å skal liksom lese... mye jeg heller ville gjort ja. Tror jeg må ned på butikken og kjøpe litt god frukt jeg kan knaske på mens jeg leser. Lykke til med lesinga, snart er det heldigvis over å vi kan ta en lang og velfortjent sommerferie :-)
Sara Rompompei Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Her er hva du skal gjøre: Finn fram alt du trenger til lesinga di og gjør alt klart. Hiv i sammen bolledeigen og sett den til heving Les 1/2 time mens deigen hever Trill ut boller og sett de til heving Les 1/2 time mens bollene hever Stek bollene og sitt og se på regnet mens de steker Så leser du i 1 time mens bollene kjøler seg litt. Nå er det tid for bollepause ) Da har du faktisk fått lest i 2 timer, bakt boller og sett på regnet. Lykke til med eksamen da!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Nei..ikke noe inspirerende..vil bare takke deg for at du gir meg så mye bedre samvittighet for at jeg sitter her og bimmer i stedet for å skrive stil og lese til eksamene mine:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå