vb-76 Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Ringte på en stilling nå som førskolelærer på et treningssenter som skal åpne i august. De hadde store ambisjoner for barnepassen. De skal tilby et pedagogisk opplegg for barn opptil 9 år. De vil at barna skal lære noe, de vil gå på turer, ha formingsaktiviteter, klatrevegg osv osv... (skjønner ikke helt hvordan de skal klare å gå på tur jeg, når alle foreldre kanskje kommer til ulik tid og vil hjem...) De var veldig opptatt av at barna blir litt glemt og at de blir satt bort når foreldrene skal trene osv... Joda men de skal tilby foreldrene trening, hudpleie, kiropraktor, lege osv.... Bare at de ønsker å tilby mer enn sats og andre barnepass da. Men jeg ser litt dobbelmoralen her... Barnepassen skulle også kunne brukes om foreldre ønsket fri fra barna til feks å gå på ski en dag.. Barna skulle ha egen inngang, skjermet fra resten av senteret. Fordi mange ikke liker barn, som han sa..... Han hadde mange rare tanker og så syns jeg. På en måte virker et sånt sted å jobbe, spennende, men man må være litt "potet" og kanskje stå litt i resepsjonen osv... Han sa så masse han mannen jeg snakket med, og det jeg har skrevet her ble sikkert veldig rotete.. Hva tenker dere andre som jobber i barnehage om det her? Og dere som ikke jobber i barnehage også.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5115881-april-h%C3%B8tes-jo-litt-spennede-ut-det-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja...nå jobber jeg som kjent ikke i barnehage,da.....og jeg vaknker heller ikke på treningssentre ( noe jeg nok burde ha gjort).... Det hørtes jo ut som en litt utradisjonell jobb. Jeg selv har hatt en stilling som ikke eksiterte (ikke lignende heller) før jeg fikk den. Jeg syntes det var veldog gøy å være med på å gjøre noe helt nytt og på å legge føringer for min stilling og min faggruppe på et helt nytt område for vår faggruppe. Hvis du får lov til å være med på å utvikle "barne avdelingen" og din stilling ( noe annet ville vel være rart...det er jo du som er eksperten på ditt fagfelt) synes jeg dette høres veldig spennende ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5115881-april-h%C3%B8tes-jo-litt-spennede-ut-det-her/#findComment-5119795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 Høres spennende ut ja... Men egen inngang fordi det ikke er alle som liker barn?? Høres rart ut... eller? Skader jo ikke men... Og det med turgåing høres lite gjennomtenkt ut, hvordan skal det kunne utføres i praksis mon tro? Ellers så høres det veldig bra ut! Med aktiviteter og klatrevegg og sånt. Går jo an å søke også heller ta stilling til om du vil ha den hvis det blir aktuelt? Er jo kjekt med litt varierte arbeidsoppgaver. Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5115881-april-h%C3%B8tes-jo-litt-spennede-ut-det-her/#findComment-5119885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå