langevipper Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Hei, Jeg bare lurer på hva som er normalt å pakke sine saker og ting i for oppholdet på sykehuset. Vil liksom unngå å flause meg ut med å komme med noe som er større en gjennomsnittet... jeg må nesten bare le av meg selv, her tenker man ikke på smertene ved selve fødselen men om koffert/bag er for stor....hehe Jeg sitter nå bare her å tenker at det er på tide å begynne å pakke. Jeg har ca 4 uker igjen til termin og jordmor har sagt jeg kan kanskje føde før terminen, så det er vel best å være forberedt. Ha en god dag alle sammen:-)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Hvorfor dumt spørsmål, jeg synes ikke det. Jeg har brukt en liten bag med den mest nødvendige for å slippe å ha så mye å bære på, så har jeg lagt klart hjemme det som gubben skal/kan ha med seg opp for hver dag, så har han tatt med skittentøy hjem igjen. (nå tar jeg det som en selvfølge at du bor sammen med noen, men det skulle jeg vel kanskje ikke) Det har vært velig fint synes jeg for man skal jo somregel ha med seg mye mere hjem enn til sykehuset. Ellers så får du jo et skap dit du kommer og det er jo greit at det du pakker i får plass inni der. Sånn flykoffert er jo fint,slipper å bære på den? Jeg har tidligere født 2 ganger på vår sommer og har funnet ut at det er kjempedeilig å ha med skjorts for det er veldig varmt inne på barselavd, Men du skal kanskje bo på barselhotell. Da blir det jo litt annerledes kanskje. Uansett, LYKKE TIL fra meg med termin om 14 dager!
langevipper Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2006 takk for svar:-) man skal visst lure på så mye...hehe ja jeg bor med samboer, så din ide der var god:-) så slipper jeg å ta med "alt" når vi drar på KK. Så jeg skal legge igjen ting jeg kan få behov for sånn etterhvert som min samboer kan lett finne frem og ta med til meg, og i samme slengen ta med seg skittentøyet hjem. Det var jo en veldig god ide!!! Jeg vet ikke helt hvor jeg vil, vil egentlig på storken men det kommer jo an på hvordan jeg opplever riene uten epiduralen. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, det er liksom vanskelig å tenke seg til hva jeg vil rundt fødselen siden jeg aldri har vært oppi det før. takk for gode råd og lykke til med fødselen til deg som har termin om 14 dager (heldig du, skulle ønske det var meg!!!)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har bare erfaring fra vanlig fødeavdeling, men er det slik at du kan bestemme deg hvor du skal føde helt fram til du kommer inn med veer eller må du "bestille" plass på storken i forkant? Er bare litt nyskjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå