Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er vi på dag 13 etter innseminasjon, tiden går så uendelig treigt når man går og venter. I håp om å være gravid har vi testet i en uke allerede. Utålmodig, men det er vel normalt. I morgen er vel, statistisk, første dag en test kan være positiv, så vi får ha litt is i magen.

Krysser alle fingre og tær i alle fall.

Fortsetter under...

Ja, det er jo helt uutholdelig! Jeg følte jeg var gravid fra dag 1, og ble veldig overraska da jeg testa negativt den dagen jeg forventa mens... Men den var positiv noen dager etterpå...så lev i håpet om det ikke er positiv test!

Masse lykke til!

Annonse

Hei N og S! Jeg føler nesten at jeg kjenner dere litt nå, og dere har vært så hyggelige mot meg. Tenkte på dere de dagene dere skulle teste og håpet med dere. Ville bare si at det var veldig leit at det ikke var klaff denne gangen. Håper dere bærer skuffelsen og samler mot og krefter til neste forsøk i august. Lykke til da!

Hei, jo det er jo hyggelig å stifte bekjentskaper, og ikke minst når man har noen andre å dele alt dette med..

Vi prøver igjen vi og vi kommer ikke til å gi opp så lett.. vi tenker å prøve vitanova neste gang.. har du noen erfaring med dem planlegger??

Annonse

Ikke annet enn at jeg har lest et sted at de driver på samme måte og at flere av de ansatte der har jobbet på Stork tidligere. Tror jeg så en prisliste en gang og fant ut at prisene også var nokså like. Så i grunn tror jeg at det er like gode sjanser og like seriøst og bra både på Stork og Vitanova.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...