Gå til innhold

Trollemor...

Anbefalte innlegg

Heisann, og god formiddag :-)

Ville bare fortelle deg at jeg har sendt avgårde armbåndet ditt. Det begynte å haste litt så jeg tenkte det var greit å få det avgårde. Det ligger vel i postkassen din i dag eller i morgen, tenker jeg. Har et lite problem med hjemmesiden min, så jeg kommer meg ikke inn der heller......så hvis du har lagt igjen en beskjed der får jeg ikke lest den heller.....iiuusjjj...

Jeg håper det ikke blir så lenge til vi får igjen pc´n, sånn at det går ann å få kommunisert litt igjen på alle måter..

Ellers så går det bra med meg.....er 8+0 uker i dag, og formen er like dan. Kvalm og uggen om hverandre...men heldigvis ikke hele dagen. Noen dager merker jeg ikke så mye i det hele tatt. Så lenge det holder seg sånn de resterende 4 ukene ....så er jeg kjempefornøyd. Tar det som et tegn på at ting er som det skal være. Men tar fremdeles bare en dag av gangen.

Det nærmer seg vel IKM for deg og snart? Eller har du hatt det?

I dag er dagen for 2.gangsintervjuet til Anders og vi er superspente......det må bare gå bra. Er kl. 13.00, så kryss fingre og tær for oss...he he.

Vi snakkes..

Ha en kjempefin og innholdsrik dag :-)

Klem Anne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5115357-trollemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anne...

Fikk med meg posten før jeg fikk gått på jobb og det var kommet, og det var kjempe fint.....

Sender du meg konto nummert ditt på sms til meg igjen, så skal jeg få satt over penger til deg...

Ja jeg har tenkt på at han skulle på 2 gangs intervju i dag...husket datoen fordi tvillingene til ei venninne fyller år i dag... ja nå er klokken 13, så da skal jeg krysse fingre for Anders.

Ellers så har minien fått tarmbakterier, så hun har hatt diare og feber siden fredag kveld...

I dag har hun spist litt, vi har bakt fine rundstykker og da fikk hun i seg noen bit... men så kommer mageknipene rett etterpå og så 2-3 turer på do.... ikkke kjekt når de små er syke...

Så greit at det går tålig bra med deg da.... vi får håpe at det værste er over nå og at resten av svangerskapet blir herlig....

Jeg har ikm 2 juni denne gangen.. så jeg har drevet en evig jakt på eggløsning denne mnd men den fant jeg ikke, men vi kan jo håpe på klaff likevell.....

vi har i allefall gjort en innsats så får vi se.

Da får jeg komme igjan med jobbingen.... prøve å få unda litt å være her en ca 5 timer, så får vi se...

Håper på godt nytt fra deg snart om Anders da...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5115357-trollemor/#findComment-5118276
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...