Gå til innhold

November: termin 9/11??

yasmin m gutt, termin 6/11

Anbefalte innlegg

Skrevet

har magen deres begynt å vokse? min har litt, men det er kun flesk... føler meg feit... er liksom ikkje babymagen som ahr komt... kjenner ingenting heller...skal på ul 15/6, men det er jo lenge til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har termin 16 nov. For å si det sånn så ser det bare ut som om jeg har kost meg litt ekstra med maten i det siste, ingen som kan se at jeg er gravid. Men akkuratt om kvelden så er magen litt større (?) og da syns jeg at det er mer synlig.

Jeg skal på UL 14/6, gleder meg<=)

Skrevet

Heisann! Har også termin den 9. november. Har lagt en del på meg og prøver i hvert fall å innbille meg selv at noe er gravidemage... ;-) Jeg skal på ultralyd den 8. juni og gleder meg stort!

Skrevet

Hei,

Jeg har legetermin 7. november, og har det akkurat på samme måten. Har bare lagt på meg på magen, men synes bare den ser litt feit ut...

Kjenner heller ingenting - håper det kommer et lite tegn snart. Om kvelden ligger jeg i senga og kjenner etter, men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Ul skal jeg på 13. juni - 3 laaange uker til!

Skrevet

Hei, jenter.

Har termin senere i november, og har ikke mage ennå (bortsett fra på kveldstid).

Likevel kjenner jeg meg igjen i den beskrivelsen dere gir. Iallefall i forrige svangerskap hadde jeg en periode før den fine gravidemagen kom, da jeg følte jeg så mer mett enn gravid ut. Man vokser liksom over hele magen, på en litt dvask måte, uten synlig kul. Men plutselig, noen uker etterpå, får magen den fine fasongen. Tror dette er helt normalt, bare gled dere jenter...

Skrevet

Hei!! Min termin er også 9 nov, jeg har ganske stor kul nå, kanskje fordi at det er andre gangen, men uansett får folk store øyne når jeg sier at jeg ikke er 4 mnd på vei enda, hehehe :) Nyt det å kos deg!! I natt kjente jeg masse liv, lå lenge å kjente etter å nøt nurket!!!

kos og klem

Skrevet

Hei yasmin.

Kjenner meg godt igjen.. Et tips kan jo være å ha på mammabukse m strikk over magen som er akkurat passe (ikke for stor), da ser i allefall magen min mer gravid enn bare tjukk ut:)

Tror jeg har kjent et par små spark de siste dagene. Heeeeerlig følelse!!!

Skal på ul 7.6. blir kjempespennende!

Klems

Skrevet

Hei,

Samme fete følelsen her, men med de rette klærne får magen en mer gravid fasong. Det verste er bukser som er litt trange over magen (og dem er det jo endel av nå), for da får jeg bare DEN bilringen som henger over buksa...

Men den siste uka har magen faktisk forandret seg veldig og ser mye mer gravid ut. Og for et par dager siden var det for første gang en som spurte: "Unnskyld, men jeg må bare spørre. Skal du ha baby?" (Jeg ble så glad!) Ellers vet jeg det er MANGE på jobben som har spurt, men ingen som har turt å spørre meg. Noe som bare forsterker min teori om at det ikke er lett å se om det er baby eller flesk jeg har foran...

Blir vel bedre :-)

Skrevet

Jeg har termin 9 nov. og har fått skikkelig babymage. Jeg er andregangsfødende og det sies at de får raskere mage. Har bare gått opp 4 kilo. Med første mann på sammen tiden hadde jeg lagt på meg 10 kilo. Stor forskjell. Kjenner dere liv enda? Jeg kjenner litt, men ikke spark.

Skrevet

hey... tror jeg har termin den 9 jeg og.... har fått mage jeg og... men de fem kiloene ligger på rumpa og hoftene.....hmm...

dette er mitt tredje så jeg fikk raskere mage og noen kilo denne gangen....

har kjent litt liv de siste ukene ikke hver dag men innimellom....

skal på ul den 9 juni....håper å få vite kjønn da....

såå lenge til-.....

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har også termin 9.11,foreløpig. Regner med at det er ganske korrekt da graviditeten kom en mens etter at jeg sluttet med pilla. Har fått synlig mage ja. Både i går og idag kom kunder i butikken og lurte på når jeg venter barn. Koselig, men litt rart også. Jeg bruker fortsatt vanlig bukser ( men de må være veldig lave i livet), og lange topper/gensere. Kjøpte min første gravidites bukse igår, men den er litt stor fortsatt.Regner med at det går fort til den passer:O) Har bare lagt på meg ca 3 kilo tror jeg. Men føler til tider at jeg skal eksplodere. Lurer på hvordan dette skal gå når jeg nærmer meg slutten. Har tvangstanke på at det 2 stk der, men jeg håper og tror jeg får avkreftet det på ul 9.6. Skal alltids takle 2, men håper på en. Kjedelig å få begge med en gang.vil nemlig ha 2 barn. Vi får vente og se. Gudskjelov har vi ikke noe invirkning nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...