Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 tør ikke bruke nicket mitt på dette spm for er redd edre syntes det er teit, men jeg hadde en MA for godt over en mnd siden... har ikke fått tilbake TR enda, men har hatt sex hvertfall 2 ganger om dagen de siste 2 ukene..MEN når vi har hatt sex har hatt trukket seg ut rett før det går for han hver gang... er det fortsatt sjans for og bli gravid selv om han trekker seg ut rett før??? *håper på det jeg da* noen som vet dette ???? takk for svar.. Anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 å hoppe av i svingen er inget prevansjonsmiddel, så det er sjangs for at du er gravid ja:) jeg ble gravid i første pp etter SA. så det er også mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 Njaa...det er jo alltid sjanse for at det kan komme litt sperm før han faktisk kommer. Så det kan jo skje, men...... Hadde nok ikke satset på å bli gravid på å "hoppe av i svingen" akkurat. Om du vil bli gravid er det jo best om han kommer i deg....hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå