Gå til innhold

Februar: hva kan de....


NickNoLte

Anbefalte innlegg

hei, jeg hører ikke til her jeg... jeg hører til under desember 06, men hadde termin i februar...

Så når jeg ser på hva alt desember barna klarer, så kan jo ikke min lille alt dette her, siden han kom 2 mnd før termin!

Han vil jo ligge 2 mnd etter i utviklingen, og dermed følger han mer deres barn!

 

Derfor tok jeg en tur inn til dere, for å se om deres hadde tatt noen store steg i utviklingen...

Det har ikke skjedd mye her, han er mye med og smiler og ler, koser seg med lekestativet. Men han har ikke rullet rygg/mage etc.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gutten min kom 8 feb. han kan ikke allverdens enda, men smiler og ler og har begynt å gå lei babygymmen. Men her om dagen holdt han pluttselig ranglen sin! Skal si det var ei stolt mor! nå har da ranglen blitt favoritt leketøyet! Rulle tror jeg ikke han har begynt å tenke på... annet enn når hann ligger på magen(som han hater over alt på jord), så mister han balansen og havner over på ryggen, tror neppe dette er en bevist handling...

 

Forstår du er siddis, bor på Hundvåg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp eg e siddis!

e det innlegget på 0-1 du sikter til :-D

om treff!?? har vært travel med det i det siste ja! Nå blir vi vist endel og... 10 stk på listå.. hva med deg?? :-D

 

men du kan jo ha sett meg udenom det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt ryggproblemer så skal ikke gå så mye om dagen så må nok vente litt!

 

siden du ble mor litt for tidlig har du vel erfaringer med 3D du og da? Min lille var innlagt der en uke pga infeksjon! Supre damer der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin 20 februar!

Erfaring med 3D ja.... har vært der med begge badnå mine!

3 med førstemann og nå 4 uker... Ble gjenkjent der når jeg var der igjen nå sist! Ihvertfall et par-tre som kjente meg igjen, jeg kjente igjen de fleste :-D

 

Er bare fornøyd med folka der ja... Fikk mye hjelp, og de hadde god tid til å hjelpe, forklare og til å svare på spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...