Gå til innhold

10 VEIEDAG: FORPLIKTENDE SLANKING!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HUff, her har det gått dårlig. Jeg har vært alene med minsten, og han har vært syk, så det har blitt minimalt med trening. Derfor veide jeg 100 g med i dag enn sist, altså 61, 6 (var nede i 61,1 for noen dager siden).Jeg tror til og med jeg var 1 cm tykkere ett eller annet sted: agen, midjen eller lårene, husker ikke hvilken av dem).

Håper denne uken blir bedre.

Håper du også får mer fart på det neste uke, Lise Lotte, og alle der andre også.

Kjempebra!

Da forlater du oss i slenkegjengen, da?

Flott at du har kommet dit hvor du er fornøyd. Jeg må se meg slått av en verdig "vinner" (ref. at jeg ville ha deg som "konkurrent" siden vi veide omtrent det samme).

Jeg fortsetter litt til, jeg vil ned i 57-58 og gir meg ikke før jeg er der.

Denne uka som har gått har jeg ikke gjort så mye 8spiste stor biffmiddag på 17 mai, peppes pizza i går og ja ikke brydd meg så mye) så står fortsatt på 78,5 denne uka også, men uka som kommer er det trening hver dag og nutrilett det går på (barnedåp på søndag så håper at litt til forsvinner til da, håper og håper ja :P )

Annonse

Kjempebra M@dde! Con grats! Det har du virkelig fortjent etter den innsatsen. Håper du stikker innom og avgir rapport på mandagene inni mellom når det passer. Vi vil høre hvordan det går med deg også har du vært til stor inspirasjon...

La Tessa...nå satser vi alt på denne uken også ser vi hvem som har gått ned mest siden sist? Du ville ha konkuranse? he he...

You go girl!

Ikke videre fornøyd med meg selv. 63,2 kg i dag. For bare noen dager siden veide jeg 61,6 kg så vet ikke helt hva som skjer. Men har siden 17.mai ikke vært flink i det hele tatt så der har vi vel grunnen. Men jeg vet at jeg kan gå ned, men å holde seg der er værre. Og holde seg unna snop en periode er vanskelig. Har ikke fått trenet på en stund heller, pga vondt i benet. Men har trenet i går og i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...