~~¤April baby¤~~ Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Æsj,den var negativ. :-( Har IKM onsdag eller torsdag,så det er enda et håp. :-) Skal teste igjen onsdags morgen,hvis fille tanta ikke dukker opp.
Sam73 Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Det kan enda være sjanser. Ønsker deg lykke til. Kjenner til denne spenningen. Har du noen symptomer da?
~~¤April baby¤~~ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har TR smerter. Ellers så er jeg mer trett,tisser mer,og øm i navelen. Sikkert bare innbilt alt sammen. Utrolig spenende dager nå ja. Er du også en prøver?
Sam73 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Ja dette blir spennende. Ja jeg er også prøver. Venter el sånn ca.onsdag torsdag. Er inn i min 7 måned med prøving. Like spennende hver måned. Jeg har en gutt på 2 1/2 år fra før. Han ønsker seg en søster eller bror Ja det er vanskelig å si dette med symtomer, men det er jo vanlig å være trett og tisse mer i begynnelsen av en graviditet. Vi får jo håpe det har klaffet for deg denne gang. Har du noen barn fra før?
LisaColli Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 hei! titter innom fra 1 tri:) jeg testet nagativ på ikm, og positiv først 3 dager etter! så det er masse håp enda:)) lykke til!
melkekua™ Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 krysser alt for at du er gravid ) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 jeg å,den var så neg som den kunne bli..men vi venter på ikm,så det er håp enda..
~~¤April baby¤~~ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2006 Sam73 Jeg er i min 6pp,har en jente på 3 år i fra før. Håper jeg slipper å over i 7pp. Prøvde dere lenge første gangen også? lille nina. Syns at din test også var negativ,men vi har enda et håp. ;-)
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 ja da går det vell troll i ord med nicke ditt..prøver på nytt..sitter her med skikkelig mensverk,magekramper..men har så vondt i korsryggen å så stråler det ut på begge hoften,har aldri hadd dette før..minner mest om bekkenløsning..men men er fri for tester,så nå MÅ jeg vente..lykke til prøver på nytt,vi har fortsatt håp:)
go`gutten +go`jenta Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 jeg testet i dag jeg og, har også ikm på onsdag,men negativ min også. Vi får håpe at vi barre produsrer hcg litt sent.. Vi kan jo fortsatt være gravide:)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2006 Huff da,negativ din også.. Jeg skal teste på onsdag igjen,klarer ikke å vente lenger enn det,håper at den blir positiv da. Og at tanta ikke har vist seg enda til meg og dere andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå