Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da trodde jeg at det var min tur! Da jeg skulle sove i går kveld begynte jeg plutselig å få veldig vonde kynnere som også tok sterkt tak i korsryggen. Da jeg skjønte at dette var mye vondere enn kynnere og menssmerter og de varte i ca 15 minutter, begynte jeg å ta tiden, etter 3-4 timer var de nede i ca 1 minutt og 3 minutter mellom hver, MEN SÅ STOPPET DE!!!

Er så skuffa... Har eksamen i morgen og har IKKE lyst til å lese og hvis jeg føder så kan jeg jo ikke lese...

Har termin 11.juni, så jeg har jo noen uker igjen, mer er litt klar for å føde nå!

Har ikke sett noe til slimproppen, magen sank på lørdag morgen, hodet er muligens ikke festet, og i tillegg skal barnet kunne sparke i vei som vanlig i pausene mellom riene? Noen som har erfaring med "lureveer" og hvor lenge jeg må vente? Orker ikke ha det slik i tre uker og muligens gå over tiden i tillegg!

Veer er forresten vondt (hvilken bombe...)! Jeg revurdere nå tanken på epidural, trodde liksom at lokalbedøvelse var tingen for meg!

Fortsetter under...

hei..

jeg leste at du lurte på om babyen skulle sparke ivei som vanlig mellom riene...det gjorde iallefall ikke den lille jenten min. da jeg kom inn og de tok sparketest fikk jeg beskjed om at jeg måtte trykke på en knapp når hun sparket. men jeg tror ikke jeg trykket en eneste gang. klarte ikke kjenne noen spark..hadde jo så vondt.....

lykke til iallefall! og håper det starter snart... lover deg at du MERKER det når det i gang... jeg skjønte at det var i gang med engang jeg kjente det....

Begynte slik sist for meg også. Fikk det om kvelden og utover natten, var regelmessig en stund, men om morgenen var det nesten stoppet opp. Kanskje en sammenheng med at jeg lå å slappet av? Men tenkte at, nei, dette skal ikke stoppe nå, vil ha igang fødselen! Stod opp, dusja og ut å gå tur! Gikk og gikk, bekkenløsning til tross :-) Kjente at det kom litt tilbake, å da jeg gikk på kafe i 1-tiden for å spise lunch ble det plutselig så kraftig, at her var det bare å komme seg hjem igjen, et godt stykke å gå tibake også :-) Pakket sakene mine å dro til sykehuset, neste morgen kl. 10 kom endelig gutten min, 5 dager før termin.

Kan jo ikke garantere at det virker, men mitt råd når det begynner slik er å være i bevegelse for å få litt fortgang på tingene.

Masse lykke til, håper dere slipper å vente så veldig lenge før fødselen starter nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...