Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Vi skal flytte og jeg har ca 6 uker igjen til termin. Vi skal pusse opp litt (maling og golvlegging og sånn), men jeg kommer ikke til å drive med det da. Jeg har likevel lyst til å "være med" litt og pakke ut av esker osv. Er det "farlig" å oppholde seg i huset siden det kommer til å bli litt malingslukt - eller går det greit så lenge en ikke står midt oppe i det? Har nemlig hørt at en ikke skal drive og male når en er gravid. Har du peiling på dette, blir jeg veldig takknemlig for svar!
Gjest -lilly- Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Har også fått beskjed om å ikke male selv, fordi stoffene i malingen er veldig skadelige. Selv utendørs fikk jeg ikke lov å male. Men det er fordi en står sånn oppi det når en maler. Kan liksom ikke stå på avstand å male hehe.... Men tror ikke det gjør noe om du oppholder deg i et nymalt rom, så lenge du ikke står med nesen oppi malingen. Kanskje du kan droppe å være tilstede akuratt den dagen de maler..... Lykke til med oppussingen
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Hmmm... Jeg tenkte at det var greit å male ute jeg, for der er det jo litt vind og trekk. Men, da er kanskje ikke det heller så lurt da. Dvs: JEG SLIPPER )
2 barnsmammaen Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Hei hei!VIlle bare si at jeg har beiset huset nå,det gikk fint det..
SiriGR Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Vannbasert maling går fint. Men oljemaling, beis etc er fy-fy. Har nettopp pusset opp litt selv ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå