Gå til innhold

Om hjertet slår...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Hvor stor sjanse er det da for at det slutter å slå og ender som MA?

Noen som har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fader....fikk ikke skrevet alt før denne møkka pc`n lagret dette her, men det skulle stå: Noen som har peiling?? argh.....hehe... Morragretten i dag ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man får se at hjertet slår, så er det noen og nitti prosent for at svangerskapet skal gå bra :)

Hvis man ser det etter uke 8-9 mener jeg å ha hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uke 7 i dag...nærvøs ja...

Men etter alt vi har vært gjennom i det siste har jeg en følelse at dette er ment to be,,,;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne rare magefølelsen selv, at det er meningen det skal bli.... men jeg tør ikke HELT å slippe jubelen løs før jeg har vært på UL og får sett lilleknøttet.. har legetime 8.juni, skal få rekvisisjon der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener.. :) det er betryggende å se spiren og hjertet på UL :) Var på UL på fredag og så hjerte slå, og det helt uten av lege sa noe...så det var sterke saker den lille spira der.

Har vært gjennom så mye allerede med denne lille spira her, vet ikke om du har lest noen av de andre innleggene mine...:) Jeg er 7 uker i dag jeg.

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg var 7 uker på lørdag :) Da har vi termin omtrent samtidig! Gøy :) Vi får krysse fingrene for hverandre og knøttene våre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kommer du fra da ka-ping??? :)

Kjempegøy...dette her går så bra så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL i uke 8 med begge. Første gang pga legen trodde han kjente en syste. Og andre gang pga jeg hadde en MA mellom dem to.

Og da sa gynekologen at et så fint og frisk foster lever som regel ut. Så de kan se om det er stor sjangse for MA eller SA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...