Gjest Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er jammen flink altså!!!! Skal ha eksamen på tirsdag, men tror jeg skal klare meg. Skal lese imorgen også, men så kommer den store dagen!! Jeg skal danse ut av eksamenslokalene etterpå. Da skal jeg begynne mitt nye liv der jeg ikke skal gjøre noen ting i 1år og 3mnd!!! Det skal bli FANTASTISK å være hjemme med barna et år før jeg tar siste året på lærerskolen... Nå skal jeg gå å legge meg. Måtte bare skryte litt av meg selv først:) Natti natt...
mensana Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Du har vært superflink! Selv klarte jeg å sovne midt i lesingen min i dag..... Masse lykke til!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Så kjempeflink du har vært vennen min! Og det vil du ha igjen for til tirsdag vettu - det kommer til å gå kjempebra - det er jeg overbevist om!!! Ha en fin dag i dag å da - og masse lykke til i mårra =) Stor klem fra,
Molait Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 SÅ FLINK!!! Og hvor mye av det sitter nå mon tro??? hehe Hva med å lese jevnt og trutt gjennom året? SLik at du slipper slike skippertak??? Hmm?? (har aldri prøvd den varianten selv, men hørt det skal være smart..) I dag burde du ikke lese. De sier at det du ikke har lært til nå får være. Beste for hjernen er å koble helt ut. Ta deg en shoppingtur, ut på kafè e.l. Eller du kan gjøre som meg, lese som en gal til langt på natt i frykt for at det er noe jeg ikke har fått med meg eller har glemt eller eller... Men funker da den metoden og, har ikke stryki på noe enda:)) Kjipe er jo at du ikke får gått ut på *etter-eksamen-pilsen*
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Hei igjen kjære Molait:) Den der varianten var jeg god på før jeg fikk Lisa, men etterpå har jeg ikke vært noe praktstudent:) Må nok se litt på det idag også. Klarer ikke holde meg unna. Jeg får ta meg en eksamenscola og sjokolade i stedet jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå