Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare melde meg inn i prøveklubben igjen, etter litt dårlig fremøte.

I morgen skal vi på egguthenting (IVF) og satser på at dette vil føre til en lykkelig graviditet.

Tror sikkert gode ønsker fra andre damer vil øke sjangsene litt. (ute å fisker her nå ). Lykke til alle andre også, husk at det er større sjangser om vår og sommer !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5114010-i-morgen-skal-det-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen og lykke til i morgen. Får håpe det står bra til med deg og eggene dine og at det er mange store fine egg der i gårdshaven klare til befruktning. Håper alt går bra med deg imorgen og at det kommer storker med babyer til oss alle her på siden. Skulle noen se noen storker uten retningssans og flybilletter så er jeg villig til å betale billetter og lede de i riktig retning om det hjelper noen her på sidene.

Annonse

Det var nok egg ja.

Hele 13 egg ble hentet ut. Det må jo være bra for en dame på 41. Kanskje det hjelper å fortrenge alderen sin allikevel, har ikke hatt den 40 årsfeiringen enda ;-)

Så nå er jeg spent. Nå ligger eggene å flørter med mannen min sin sed. Noen får hjelp hele veien inn, mens andre skal se om de klarer seg selv. Spennende.

Takk for hyggelige hilsener.

Snart er det vel slutt på regnet her på østlandet, og vi kan nyte vår og sommer med små kuler på magene våre...

He he he.

Næh, så morsomt da Aquin og med 13 klare egg! Da skulle du øke mulighetene dine betraktelig der i gården. Kan jo bare bestille direkte fra gården og sette inn så mange at det blir et fotballlag der inne med en på reservebenken......

Jeg krysser fingrene og ønsker deg lykke til med innsettingen og håper på positivt resultat for deres del.

13 klare egg i en alder av 41, da må det være håp for oss andre også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...