Trollemor og snuppa! Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jenta mi på åtte mnd elsker bl.a. en knitreknatrebok og klosser i forskjellige farger. Kunne tenke meg å kjøpe litt flere leker til henne, men det er så mye jalla leker ute og går.. Så da lurte jeg litt på hva deres bebiser liker å leke med! )
Bruble Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Jenta mi liker noen Duploklosser og har lagt en stor elsk på en ball:) De andre lekene blir bare rotet utover....
Trollemor og snuppa! Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2006 Synes ikke det virker som om det er så veldig stas med leker foreløbig.. Man trenger kanskje ikke så stort utvalg? Er vel mer spennende å gjøre ting sammen med mamma tenker jeg. Synge og "skravle" sammen. Tulle og tøyse. Også har jeg funnet ut at det er mye fint i kjøkkenskuffen! ) Og masse fint å titte på ute! )
¤¤angelina¤¤ Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Sønnen min er veldig glad i en Lamaze sommerfugl med knitrevinger og ringer, speil, fløyel mm. Og i en champagnekork (ikke porøs) og slikkepotten. Og i en badebok og en tøybok.
femepena Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Guten min elskar fjernkontrollar og telefonar samt alt som har knappar og brytarar. Er det litt blankt, er det også veldig interessant. Vanlege babyleiker blir stort sett oversett. Venner og familie har begynt å donere avlagte telefonar...
Halloween-mamma Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 OBS! Det er stoffer i plasten til mobiltelefoner som er skadelige og som man IKKE skal ha i seg! Så du må ikke la ham leke med disse!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Favoritten er ein figur som lagar kvakkelyd når han ristar på han...Trur han kosta 19,50 på Nille! Knitrebøker og anna som lagar lyd når han er borti det er også populært. Og bamsar når han skal sove. Han er snart 6 mnd.
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 Leker fra Lamaze har hele tiden vært en stor slager her i huset! Nå er hun så stor at leker ikke er så spennende mer. Nå skal det krabbes og gås langs møbler, få tak i fjernkontroller osv osv he,he
Belit fikk gutt 21.10.05 Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 6 mnd, og leker mest med Fjernkontrollen til den gamle VHSen Et langt målebånd i plast (som jeg har tatt av metalltuppene på) Smokken som har festebånd på seg Tannbørsten Leker han kan trykke på og som lager lyd får også litt oppmerksomhet.
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Her går det i alt som lager lyd. Rangler, glass med vitamintabletter, eller ting som har spennende lyd når man slår på det. Vi har en kjempefin rangle fra lego baby som også har en bitering som kan tas av, den har vært suksess fra 2-3 måneder til nå nesten 8 måneder. Og sikkert en stund til. Har også et ansikt på. Lego baby skal vi kjøpe/ønske oss mer av etterhvert, men det er veldig ulikt hva de har i butikkene. Nå ligger han og demonterer det fine bokstavpuslespillet som han liksom skulle krabbe på....
lifa og Eline Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Eline er bare 3,5 mnd. men har fått noen eleker allerede. Den mest populære er en tøy løve fra Hennes 6 Maurits en av mange gaver. manken på den er nemlig veldig fin å putte i munnen og tygge på i likhet med halen. Samtidig pga. buksen den har på med seler er den lett å få tak på.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 22. mai 2006 #13 Skrevet 22. mai 2006 her går det i en rotte og en kanin kjøpt på ikea..og baby gymmen......
fox`y Skrevet 22. mai 2006 #14 Skrevet 22. mai 2006 Her går d i tomme brus flasker,puttebox,støvsugern, leker med lyd,bøtte og spade..de andre lekene er han ikke intreserte i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå