Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 velger å være anonym her pga dette er en pinlig sak. Alså.... Er d flere enn meg som har sånn hvit aktige greier på brystvortene?? Ligger lissom nede i skrukkene på brystvortene alså mitt på knoppen. Når jeg klemmer, kommer d ut. Har hatt d leeeenge, mange år.
HufseTufsa:) Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 ja har hatt det siden jeg fikk barn for 7 år siden....men er ikke noe plaget liksom.... vesker eller lukter ikke... og synes ikke på avstand.... så enten er det normalt, eller så er det noe gærnt med oss begge hehehe
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Skikkelig ekkelt, advarsel, pinlig.... Du verden! Bare for noe så normalt som det du beskriver! Nei, nå er det visst på tide jeg går og legger meg, blir helt matt.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 jeg håpet på noe skikkelig ekkelt her altså.. jeg syns ikke det du beskriver er noe ekkelt.. Kan det være talg eller fett eller noe? så lenge det ikke lukter vondt og er ekkelt i fargen så er det sikkert helt naturlig jeg har forresten også dette "belegget" inne i skrukkene i brystvortene mine, men jeg kan ikke klemme på det tror det har kommet etter jeg ble gravid. men kanskje det har vært der hele tiden?
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Ja jeg har sånn, men de kommer ikke ut om jeg klemmer, er mere som sånne små hviteaktige nupper, som faller av om jeg peller på de. rart? lurt på hva dette er?
<3 Jentemafian <3 Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Helt ufarlig Det er talg fra melkekanalene. Ta det bort hvis det er ekkelt, men det kommer tilbake igjen.
Molait Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 jepp, been there-done that!! Heldigvis lite plaget. Er bare å pella ta da:)
Molait Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 Og forresten..det kan da vel hende hovedinnlegger synes dette er veldig ekkelt, og må få lov til det:) Takker for advarsel'n men vart no ikke skremt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå