*1D* Skrevet 21. mai 2006 #1 Del Skrevet 21. mai 2006 Reglene er som følger: 1. Jeg lover å støtte mine gravide medsøstre, dere er fantastiske. 2. Jeg lover å være ærlig i mine tilbakemeldinger, men uten å såre med vilje. 3. Jeg lover å bidra her på BIM så godt jeg evner, og på en positiv måte. 4. Jeg lover å krangle på kranglesidene, og ingen andre steder. Fant denne på 2 tri og syntes den var søt, så heng dere gjerne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 21. mai 2006 #2 Del Skrevet 21. mai 2006 Det hørtes ut som noen flotte regler å leve etter her inn på BIM.. Så jeg henger meg på den! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mai 2006 #3 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg henger meg også på. Gode regler for at vi skal ha det best mulig innpå her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg melder meg inn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #5 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2006 #6 Del Skrevet 22. mai 2006 I'm in!!! Noen som soper sammen ei medlemsliste kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 22. mai 2006 #7 Del Skrevet 22. mai 2006 Den var fin... Blir med på den... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesly Skrevet 22. mai 2006 #8 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg vil også bli med i denne klubben! Vi trenger gode regler her inne, vi gravide medsøstre må støtte hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puslemor * med 2 flotte barn Skrevet 22. mai 2006 #9 Del Skrevet 22. mai 2006 Henger meg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå