Gå til innhold

Nå blir jeg sjuk et par dager....

Anbefalte innlegg

Jeg er absolutt ikke en som misbruker egenmeldinger i hytt og pine. Har hatt 17 sjukedager på meg selv og 5 barn de siste 5 åra. Men nå føler jeg at jeg har god grunn:

- har el til uka, og en rask en på sofaen før jeg løper på nattevakt, kan byttes ut med en natt på ryggen.

- jeg har en betent tann, skal til tannlegen tirsdag. Har veldig vondt, skyller med kaldt vann hvert 5.minutt.

- jeg er forkjølet, og minstemann har hatt 40 i feber i 3 døgn nå. Vi bytter på å sove på dagen, jeg har vært på nattevakt og han har sjukt barn hjemme.

- mannen min skulle vært i en begravelse på tirsdag, noe han ikke kan hvis jeg har vært på nattevakt( langt å kjøre, og noen må passe de to minste)

Så nå skulle jeg vel egentlig ikke ha dårlig samvittighet for å ta et par netter med egenmelding, selv om jeg strengt tatt klarer å karre meg på jobb. Noen som synes jeg utnytter systemet, eller er dette gyldig grunn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5113359-n%C3%A5-blir-jeg-sjuk-et-par-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen nicco da. .

jeg syns at første grunnen din for å være hjemme holdt for meg i massevis,du. .

bare vær hjemme og kos deg på alle måter og tilogmed UTEN ET ENESTE SNEV AV DÅRLIG SAMVITTIGHET!!!!!

HØRER DU NICCO????

UTEN DÅRLIG SAMVITTIGHET!!!

D er d som er problemet med oss kvinner,vi tror vi er uunnværlige selv om verden fortsatt går rundt uten at vi liksom "er der" hvis du skjønner hva jeg mener??

kos deg hjemme du,så blir d nok en spire på deg..

Ikke uten grunn at jeg satte opp el som grunn nr.1, for å si det slik. De som driver med prøverør o.l. får vel fri fra jobben til det, og da burde jo vi ha fri når vi har el også, det er nå min mening. Tror sjefen hadde steilet hadde han hørt meg nå, han synes vi har altfor mange unger allerede, og han har vel mange med seg på det.

Det er typisk at en av oss jobber 5 netter på rad når jeg har el. Og når vi har friperioder, så kommer tanta på besøk og ødlegger hele morroa.

men vet du hva som er såå fantastisk flott??

D ER DU OG MANNEN DIN SOM SKAL OPPDRA BARNA DERES OG IKKE HAN!! så han kan bare holde kjeft!!

og d kom fra en noe småhissig nordlenning. .!!

uffda,burde vel ha lagt meg for lenge siden men syns at d er sååå koselig å sitte her i freden og roen og klikke på dataen. .hihi!!

Stemmer for egenmelding jeg også ja. Tenk på deg selv du. Det høres slitsomt ut med syke barn og vondt tann og mann som skal reise bort. Ikke ha dårlig samvittighet heller. Stress misker sjansen for graviditet så dermed er det altså ikke noe å tenke på en gang og dra på jobb. Kos deg hjemme noen dager du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...