Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er spsm... HVEM vinner i år???

Jeg støtter fortsatt heimbigderen Richard... Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke Richard vinner.Han er bare så motbydelig(sorry)

Holder en knapp på Anton eller Danne.

Skrevet

Heller danne enn anton... da møtes vi på halvveien :)

Skrevet

okey..er med på den.Danne har faktisk vært på zonen,og det må ha vært et helvete...eller hva!!!

Skrevet

Trur nok tiden var lang der. Hadde det ganske tøft i hvertfall! Han fortjener å sitte i finalen. Men richard er jo fra samma by som meg og... og han gikk i klassen til sambo så jeg må jo nesten heie på han :)

Skrevet

Heia Norge og Richard, han er jo den eneste norske igjen nå!

Syns ikke Danne har vært så underholdene å se på, da scorer faktisk Jessica høyere hos meg - hun er klin gæren, men har lagd mye liv inni det huset som har underholdt oss her ute. Selv om hun kan være slitsom til tider, og dreit seg ut med den flagg-episoden. Jeg syns ihvertfall det går litt på hvem som har laget programmet morsomt for oss å se på, og da står det mellom Jessica og Richard her ;-)

Har en venninne som bor i stockholm, og hun forteller at i Sverige er BB veldig mye større enn her. ALLE ser på, og det er masse snakk om finalen. Hun tror Ragger vinner, mange hun har snakket med stemmer på han i Sverige ihvertfall!

Go Ragger!

Skrevet

Det skal bli fantastisk å slippe å se de utrolig tåplige reklamesnuttene for kveldens BB hver eneste dag.

Hver sin smak:-)

Skrevet

synes alle er helt freka og veldig umodne. Men Anton er den beste. Iallfall ikke Jessica. Hun har seriøst store problemer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...