Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Kan ikke dere som har født før beskrive hvordan dere hadde det rett før fødselen..før riene kom eller vannet gikk...veldig nysgjerrig;)
Flower girl Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Slenger meg på her:=) Jeg er også veldig nyskjerrig, og har termin om 3 dager. Merker ikke noen tegn på at "noe er på gang"...
to tette og ei badehette:o) Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 I mitt tilfelle gikk vannet først. Midt på natta riktignok. Hørte aldri dette klikket folk snakker om, for det kom først så lite at jeg trodde jeg lakk urin, men plutselig kom det MASSE:o) Hadde egentlig ingen eksakte tegn til fødsel annet enn at det var ei venninne av meg som syntes jeg så pløsete ut i ansiktet. Det kan visst bli slik rett før fødsel. Følte meg kanskje litt rar og følte at noe var på gang. Vanskelig å forklare, og en skjønner ikke hva som skjer før en er oppi situasjonen. Lykke til og gled dere. Det er den største opplevelsen en vil oppleve noen sinne:o)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Jeg hadde lagt meg. Trodde jeg måtte på do igjen. Jeg hørte dette "klikket". Trodde det var ryggen fordi jeg reiste meg fort. Men så gikk alt vannet. Hadde ingen kynnere el rier i forkant. ikke en eneste en !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå