Gå til innhold

Huff kvalmen er tilbake... :((


Anne mor36 +Siw-Angelica

Anbefalte innlegg

Var nok litt rask med å hyle om at kvalmen endelig var borte... Har vært kvalm i hele helga... Vært mer over do enn på stua... Blir mega sliten av å ikke klare å holde på maten ja...

 

Har snart prøvd alle tipsene her inne... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å stakkar!! Føle med deg!! Eg også trudde det var over forrige søndag, våkna og var sulten for første gang på lenge!! Men så på fredag då, då var eg tilbake igjen...kvalm og svimmel som berre det...men men...får trøste oss med at det ikkje er lenge til dei tre første månadene er over, og då blir det betre om vi skal tru folk!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler meg deg! Jeg er 11 dager kortere enn deg, og sliter med kvalme selv. Må bruke postafen når jeg skal på jobb, mens her hjemme prøver jeg å holde ut uten foreløpig. Spiser minst hver halvtime, ugh - det går faktisk an å bli lei mat, tørre kjeks og frukt.

 

Var forresten en ting jeg lurte på Anne mor36, var ikke du på UL da du var rundt 9+4? Jeg skal på onsdag, da er jeg 9+4 og lurer veldig på om det er innvendig eller utvendig. Regner med at det er innvendig, men klart en håper i det lengste, hehe. Har tatt innvendig tidligere, for å sjekke noen cyster, så vet at det ikke gjør vondt, men den skrævingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mille-77

 

Ja det var innvendig ul jeg var på da... Det er for lite til å se noe utvendig så tidlig... :))

Er jo så artig å se da... :))

 

Ønsker deg masse lykke til.. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Har idag 9 uker bak meg. Begnte å bli skikkelig kvalm uke 6, og etter dette har det bare økt på. Det blir bare verre og verre. I dag er første dagen jeg har spydd:(Trodde ting bare skulle bli bedre og bedre fremover, men nei.............................

Er skikkelig lei av å tvinge meg selv til å spise tørr kjeks og saltstenger.

Skulle gitt mye for å bli kvitt kvalmen!!!!!!!

Kjenner at jeg blir litt provosert av folk som sier de skulle ønske at de var kvalm, hehe...:)

 

Ønsker dere lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja jeg føler meg provosert av de som ønsker kvalme jeg også... De kan få min kvalme... :))

 

Lykke til vidre til deg også... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...