Gå til innhold

Har så lite symptomer...er det flere som kjenner lite til graviditeten?....


Anonymmammatil3

Anbefalte innlegg

Er bare i uke 5 +2,men har vært gravid før (som desverre har endt i abort) å da har jeg kjent graviditeten så tidlig...

 

 

Kjenner vel kanskje noe,om jeg kjenner veeeldig godt etter,men det er ikke mye..Hadde jeg ikke fått posetiv test,hadde jeg ikke tenkt at jeg var gravid nesten....

 

 

Hadde vondt i bekkenet i hele går,men ikke kjent noe i dag...Glad for det altså,vil jo ikke ha bekken løsning...

..men alikevel...kunne godt tenkt meg å spydd litt eller noe..;)

Så jeg liksom følte det litt mer på kroppen...

 

 

 

 

Det jeg egenlig lurte på er om det er flere som kjenner veldig lite?

 

Men jeg prøver å tenke sånn,at kanskje det er et bra tegn å være i god form? Å at det betyr at det går bra denna gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg er i uke 10 i dag, og kjenner heller ikke så mye! i begynnelsen, uke 5 og sånn, kjente jeg ingenting!!!!! ikke øm i puppene, kvalm eller noe.... nå er jeg veldig øm i puppene, har vært det kanskje 3-4 uker, og er litt små uggen til tider.... men det er alt!

har også mistet, og kunne virkelig ønske jeg kjente mer.... men vi skal vel helst være glade for at vi er i så god form ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 5+0 i dag og har ikke vært gravid før. Jeg kjenner ikke så mye til at jeg er gravid. Jeg blir ekstra fort sliten på kvelden og sover litt urolig. Det er det eneste så langt. Håper det fortsetter sånn. Håper spiren sitter denne gangen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hay. kjenner ingenting jeg heller bare at puppene er veeeldig ømme.første gangen jeg var gravid var jeg veldig kvalm.så jeg skulle nesten ønske at jeg spydde en eller to ganger.bare for å få litt gravidfølelse.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Akkurat som å lese om meg dette her... Har selv ytret min bekymring over lite symptomer her inne.

 

Er 5+0 etter mine egne beregninger i dag (legen sier 5+6). har ingen tegn bortsett fra at jeg tisser litt oftere, og er trøtt... Samt flere kviser enn vanlig... Men ikke vondt i puppene, og ingen kvalme. Jeg har også vært gravid tidligere, og det endte heller ikke bra. Den graviditeten merket jeg også tidliger, og da hadde jeg vondt i puppene, var kvalm osv...

 

Skal på tidlig UL denne gangen, fordi jeg er veldig engstelig...

 

Jeg er virkelig innstilt på at det skal gå bra denne gangen!

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+4 idag, og kjenner heller ikke så mye til graviditeten. Jeg har ganske ømme pupper (fikk det rundt uke 5), er trøttere enn normalt og har nå begynt å føle meg litt uvel, men dette kom ikke før rundt uke 7.

Jeg har vært gjennom to fine svangerskap før, og kjente veldig lite da også - helt til magen begynte å komme rundt uke 13-14.

 

Tror ikke su trenger å bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gjør det seg gjeldene hele tiden, jeg er kvalm og guffen.

 

Men med forrige, merket jeg ikke noe. I 4mnd ble jeg i tvil, "jeg må ha inbillet meg det. Jeg kan da ikke være gravid"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å se at det er andre som ikke kjenner så mye enda å..

Det kommer vel flere symptomer etter hvert.

 

Takk for svar alle sammen!

 

Ønsker dere masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid med førstemann hadde jeg absolutt ingen symptomer før magen kom og jeg kjente liv.

Jeg var nesten 3 mnd på vei da jeg fant det ut, men tegnene lot vente på seg.

 

 

Denne gang hadde jeg ømme bryst, kvalm til tusen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja - kjenner ingenting jeg og er i følge beregningene i uke 11! Men slik var det også sist jeg var gravid, så jeg er egentlig ikke urolig. Vi skal vel bare være glade til at vi slipper plagene :-) Jeg "glemmer" også ofte at jeg er gravid, men testen var jo positiv og jeg har ikke fått mens eller smerter, så jeg antar at alt er i orden (selvom jeg da også har mine stunder der jeg lurer fælt på om det faktisk er noe derinne). For deg er det også veldig tidlig om du skulle kjenne noe - kvalme etc. kommer som regel først i uke 6/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6 nå. Tror jeg. Har fått 4 tester posetive, så nå har jeg bestilt en annen type. Så vi får se.

Jeg har symptomer som bittelitt uggen, litt øm i puppene. Eller så er jeg så sugen på no salt.

Ellers ingenting...

Med førstemann så husker jeg at jeg ble kvalm i uke 5. Og med andre mann så kjente jeg stikkinger og ømme pupper før IKM...

Men denne gang... Ikke så mye symptomer nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+5 i dag, og kjenner litt, men ikke mye. Har hatt ømme pupper siden en uke etter el. Har de siste dagene bare merket litt tretthet, og at det av og til komme menssmerter i magen. Ellers ingentng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8 og kjenne rhelel ikek noe til babyen i magen. Tok faktisk to tester tidligere i dag som begge viste positiv (1 av de til legen) Så gravid er jeg nok. Men har ei jente på 1 år fra før og føler alt er så ferskt i minne fra forrige gang, da jeg heller ikke kjente noen verdens ting. Men plutselig..... bekkenløsningen kom som kastet over meg og DA skal jeg si deg jeg virkelig kjente meg gravid da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikke så mye til symptomene. Hadde ikke noe spesielt med de to første heller.

 

Det hender det kommer en kvalme-bølge, men etter en liten stund er den borte.

Har så vidt begynt å få ømme pupper, og det kjenner jeg først idag. Nå er jeg 6+0.

 

Tok en ny test idag - bare for å ha bekreftet at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...