Gå til innhold

Takk for hyggelig velkomst.

Anbefalte innlegg

Dere virker som en gjeng med hyggelige damer.

Jeg har fortsatt blødninger så har innfunnet meg med at det ikke lenger er noe håp. Men jeg lurer på hvor mye det er vanlig å blø ved en SA, jeg blør fortsatt mye mindre en ved mens. Jeg var bare 51/2 uke på vei så jeg lurer på om kroppen pleier å orde dette selv, eller om jeg bør kontakte lege? Jeg vil bare bli ferdig med dette så jeg kan fortsette prøvingen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5112774-takk-for-hyggelig-velkomst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått ønsket deg velkommen ennå, men hiver meg på her. Jeg vil råde deg til å kontakte lege. Blødninger tidlig i svangerskapet behøver ikke å bety SA. Det kan være at kroppen ordner opp selv, det kan også være en MA og da kan du også blø, men kroppen klarer ikke å kvitte seg med alt. Det kan også være at alt er i orden! Jeg hadde blødninger i mine 4 første svangerskap. Det første endte med MA, de tre neste med en srell levende unge. I mine to siste svangerskap hadde jeg ikke blødninger, men var kjempedårlig ellers. Så her er det mange muligheter! Min erfaring er likevel at så tidlig er det ikke så mye en kan gjøre fra eller til.

Hei Libra.

jeg blødde noe i første sv.skap,og fikk en jente 1 mnd før terminen.. hadde en sa i aug-o5 og var da i uke 8. blødde 1 uke og så var alt som før igjen,både med syklus og neste mens. . d kan jo være at det går fint md deg og spiren men syns at du skal ta kontakt med legen din og få tatt en UL. for da vet du hva som skjer videre og du blir beroliget. .

LYKKE TIL;Libra 35.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...