Gå til innhold

Fast hjelp til barnepass/barnevakt søkes (Stavanger)!

Anbefalte innlegg

Vi trenger noen som kan sitte barnevakt fast for vår sønn på 16 mnd. Vi er begge i full jobb, og kan tenke oss en fast rutine, samt mulighet for ekstra barnavakt ved behov.

Sønnen vår er aktiv og blid om dagen, og sover stort sett veldig godt om kvelden/natten. Han han som regel sovnet kl. 19.

Vi ønsker at du er vant med barn og at du har referanser. Fint om du melder til oss her inne først, så kan vi utveksle kontaktinformasjon etter hvert.

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Heiija!!

E ei jenta på 16 år så ELSGE og passa unger...passe ein gutt på 1 år og 7 måner men han begynne snart i barnehage...så leide itte någen andre ungar eg kan passa...

eg sitte og barnavakt på kveldene...

Har 3 småsusken så eg har passt litt når di va mindre..de e nå 12,9 og 7 år

Har passt han eg passe siden han va ca 3 måner

har jobba litt i barnehager via skolen og passe suskenbarnå mine av og te og ungane te hu ein syskenbaren mitt så e voksen..

ellers har eg suskenbarn så e fra 0 år og opp i jønå =)=)

Eg vil gjerna komma og hilsa på dokker for og ble bedre kjent:D

Hei!

Vi kan tenke oss en barnevakt som sitter en kveld nå og da....

Vi har en datter som er litt over 2 år. Hun har barnehageplass men mannen min og jeg vil gjerne ta en kveld sammen i byen kanskje en eller to ganger per måned.

Hvis det er interessant for deg kan du ringe meg på 41606223.

Hei hei!!

Jeg er en jente på 17 år som har passet barn i over seks år nå, i alle aldre. Fra nesten nyfødt og opptil 11-12 år.

Har også referanser hvis det er ønskelig.

Jeg er interessert men lurte bare på hvor i stavanger dere bor?

Heia.

Er en jente på 15år sko liker å passe unger og sitte barnevakt.

Har passt unger å sittet barnevakt fra jeg var 11 år.

Er du intressert i barnevakt ??

Vis du er intressert er det bare å sende meg en mail.

mailen min er [email protected]

Hvor bor du? Bor du i stavanger?

• 2 uker senere...

Annonse

Hei tina=)

Vi bor på Lura, og trenger en fast barnevakt. Feks hvis jeg og mannen vile ta oss en tur ut en gang i blandt. vi har 2 barn på 7 og 4 år og en baby på 6 mnd.

Hadde blitt kjempe glad hvis du svarte meg her:-)

Hei alle sammen! Det var jeg som skrev det første innlegget. Jeg har ikke vært og sjekket svar på lenge nå, og ble litt forfjamset når det var så mange fine svar!

Vi bor på Storhaug. Det er fint om du bor i nærheten, eller om du har en grei måte å komme hit på.

Hvis du fremdeles er interessert, skriv en liten hilsen til her inne.

hilsen

Heia. Trenge du barnavakt?

Har passt og sittet barnavakt siden eg va 11 år. Og nå er jeg 15år.

Er vandt med å stelle og legge unger. vis du e intressert kan du senda meg ein mail på [email protected]

Èller kan du bare skriva her.

Hei hei!!

Jeg bor på trones og har vært barnevakt og passet unger på ettermiddagene i mange år nå. Jeg har passet barn i alderen 0-12 år så jeg har masse erfaring. Hvis du er interessert i barnevakt så kan vi jo snakkes mer?

Du kan jo enten skrive et svar her eller så kan vi snakkes på msn eller mail. Mailen min er: [email protected]

Håpe på å høre fra dere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...