Gå til innhold

har dere fått svar fra TK ang permisjonspengene?

Anbefalte innlegg

Sendte inn søknaden om permisjonspenger for noen mnd siden, etter en uke fikk jeg brev tilbake om at søknaden var mottat og at den ville bahandles. Etter dette har jeg ikke hørt noe mer. Nå skal jeg ut i permisjon om en uke, burde jeg ha hørt noe fra dem, eller hører man ikke noe mer, bare får penger på konto?

Fortsetter under...

Når jeg leverte søknaden min på trygdekontoret fikk jeg beskjed om at jeg får penger på konto automatisk i slutten av mnd (jeg går i permisjon den 12. juni), og får svar på søknaden etter jeg har født. For da regner de ut eksakt hvordan permisjonen blir, ettersom tre uker MÅ tas før fødsel blant annet.... Så jeg hører iallefall ikke mer fra de før etter fødsel, slik jeg har forstått det!!

min arbeidsgiver tar seg av samarbeidet med TK, så jeg vil få pengene utbetalt når jeg pleier å få lønn, og så ordner de med trygdekontoret. det var jommen meg en grei ordning(m tanke på regninger og sånt)

ellers har jeg fått purring fra TK, men det gjelder skjema for skatteinntekt, men det er arbeidsgivers oppgave, og jeg har sagt fra til dem, så jeg bryr meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...