Jente02gutt04jente12 Skrevet 21. mai 2006 #1 Del Skrevet 21. mai 2006 Og som har hatt problemer med den? Jeg er så usikker på om det er den som er årsaken til vondte jeg har hatt i det siste. Jeg fikk veldig vondt på høyre side under samleie de siste to gangene og det er litt over en uke siden, siden da har jeg vært litt rar der nede, brystene er ømme slik at jeg ikke kan bruke spile bh. Jeg fikk mensen i helga og da fikk jeg vondt i magen med menssmerter og hetetokter osv. Men det er det at jeg ikke har vært noe plaget med menssmerter etter at jeg satte inn hormonspiralen i september ifjor. Så det synes jeg er litt rart. Mensen kom igår og dagen idag har jeg hatt plager med hetetokter, vondt i hodet, ømme bryst og småvondt/rar i magen mer på høyre side. Jeg har time til lege imorgen og jeg lurer på om jeg skal ta timen for det kan jo bare være menssmerter og premenstruelle smerter jeg har kjent. Jeg er veldig usikker på hva dette kan skyldes, eller skal jeg avlyse timen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5112223-noen-med-hormonspiral/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå