Gå til innhold

April: Et døgn uten Lille....

Anbefalte innlegg

...var veldig rart og uvant..... Dette var vår første natt uten han...Vi hadde barnevakt fra i går formiddag til midt på dagen i dag. Gubben og jeg skulle i bryllup litt unna her, og da også med overnatting på hotell. Heldigvis gråt han ikke da vi dro, selvom jeg hadde stålsatt meg til å tåle det....han hadde faktisk ikke grått noe i det heletatt mens vi var borte. Den som nesten gråt da vi dro var meg.... Lille hadde vært så blid som en sol og alt hadde gått kjempefint. Sovet hele natten og greier. Vi koste oss veldig i bryllupet. God mat og vin og mange hyggelige mennesker. Deilig å ikke bli distrahert av en travel og pratsom 1-åring heletiden. Sov til 10.15 i morres....Dette var en god erfaring både for Lille, besteforeldre og oss (meg!). Det gikk jo bra, jo...Og kan altså gjentas :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5112083-april-et-d%C3%B8gn-uten-lille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var akuratt det samme her hos oss. Eg grua meg mye til å levere henne fra meg, det ble en tåre og to da. Men hun hadde spist fint, klarte seg uten MM og hadde sove hele natta.

Hu koste seg skikkelig - så det ser ut til at det kan gjentas her også.

Ja det er nok oss det er mest trist for - å måtte gå fra dem og ikke være der når dei trenger mat og kos.

Så kjekt at det gikk så bra - hadde det gått dårlig så hadde det kanskje blitt veldig lenge til neste gang... ?!? ;)

Hadde det akkurat sånn de første gangene Mathias Emil lå vekke (litt enda.. hehe) Han ligger ganske ofte hos besteforeldrene sine, ca 1 gang i mnd. Går det lenger tid maser de om å få ha han.

Jeg var helt fra meg de første gangene, bare for å få vite at han hadde vært snill og blid hele tiden.

Nå skal besteforeldrene ha han på lørdag når vi skal i 30 årsdag og jeg gruer meg faktisk! Nå er han jo blitt så stor at han forstår at vi er vekke. Hehe... det sa jeg sist også og det går like bra hver gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...