Gå til innhold

reker og krepsehaler


karili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lurt litt på det selv, og undersøkte, men kunne ikke finne noe advarsler mot det.. bortsett fra når man ammer, da skal men vist ikke spise sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Etter som eg har forstått kan vi ete det aller meste når vi er gravide, også skalldyr. Det einaste er rogna inni krabben for eksempel - vi skal, trur eg, berre ete det kvite kjøttet. Sjøl har eg ete kreps, røykelaks og reker - det er jo så godt!! Elles trur eg berre det er viktig at maten er steikt/kokt/grilla osv. Og alle skalldyra er jo vanlegvis behandla før vi et dei, som regel kokt. Men eg har ingen fasit, gjer berre mest mogleg som legen sa - leve og ete som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er eldig gla i sjømat, så dette har jeg faktisk spurt jordmor om. Reker og krepsehaler kan man trygt spise. Når det gjelder krabber skal man bare spise det hvite kjøttet, det som er i klørne. Røykelaks derimot skal man ikke spise- ikke kjøtt el fisk som verken er kokt eller stekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

No måtte eg til å leite litt her ;-). Veit eg har lese fleire plassa at røykelaks (og heller ikkje sushi faktisk) ikkje er farleg for graivde så elgne det er ferskt. No greidde eg sjølvsagt ikkje finne akkurat den sida eg tenkte på (det var ei elelr anna legeside), men eg fann ei anna der det blant anna står at: "Mattilsynets råd til gravide er at gravet eller røkt fisk bør inntas ferskest mulig." Heile artikkelen står på http://matportalen.no/Matportalen/Saker/1139297773.86.

Eg svarte ikkje for å "krangle" men fordi eg vart litt usikker sjølv om eg veit eg har lese det fleire stader at det er ok. Men men, det er sikkert ulike meininga hos ulike jordmødre og legar! Skal spør legen min ein ekstra gong i morgon når eg skal dit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...