bee* Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Helst i normal pris klasse syns det blir litt råflott med bukser til 2000 kr :-) Fant ingenting på H&M selv om jeg alltid finner i butikken.. Men det fins vell så mange andre der ute en H&M..
Ninna Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Jeg handlet bukser på kappahl, kjempegoe! dongeribuksa kostet 399 og den svarte kostet 350 eller omvendt Lindex har fine og billige mammaklær synes jeg
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Inne på Daniels bok finner du masse forskjellige interessante linker..La Redoute har også litt mammaklær men ikke så spennende... Lykke til! http://www.danielsbok.com/linker.php
svensen Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 www.mammahuset.no Ikke den rimeligste, men fin til å supplere ting som du ellers ikke får tak i på Lindex o.l. Jeg føler meg finere på møter på jobb nå enn jeg har gjort noen gang før (men dro rett etter lønning og brukte litt mye penger, ja)! Dessuten har de fine og ikke altfor dyre topper, det er bukser og skjørt som koster litt mer. Jeg kjørte faktisk ned dit, men jeg har ikke så lang vei.
RagaMuffinBaby Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 www.maternitymall.com www.motherhood.com www.hønemor.no www.mama-licious.com www.ellababy.com www.tum2tum.co.uk www.mamshop.net www.babydenmark.dk www.morogmeg.no www.2wear.no (fine bukser!) www.4mom.se www.topshop.co.uk www.too-chick.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå