karili Skrevet 21. mai 2006 #1 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg skal på ul når jeg er 9+1. Noen som har vært på ul rundt denne tiden? Hva kan man se da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 21. mai 2006 #2 Del Skrevet 21. mai 2006 jeg var på ul i uke 8+3, og vi så godt hjertet som slo :-) og når legen forklarte, såg jeg hode, kropp, beynnelsen på armer og bein :-) kjempe spennende!!! det går jo så fort, så du får sikkert se mer enn jeg gjorde.... spiren var forresten "hele" 17mm :-o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 21. mai 2006 #3 Del Skrevet 21. mai 2006 og selvfølgelig: LYKKE TIL PÅ UL (",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg skal når jeg er 9+4, så lurer på det samme. Har sett på andres bilder da, hehe, men gleder meg veldig - samt gruer, i tilfelle noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 22. mai 2006 #5 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg var på\ tidlig ul i uke 9+4 du kan se bildet under mitt nick... Ser ett lite mumi troll... ) Å så ett lite hjerte slå... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå