Gå til innhold

Noen andre fra Sunnmøre??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke vært på BIM-treff ennå nei. Jeg jobber på dagtid, så så lenge det bare er formiddagstreff, så blir det litt vanskelig. Har inntrykk av at de fleste som går på BIM i Ålesund, er sånne som er veldig nære termin. Litt flaut å komme med liten mage, liksom ;) Men hvis vi er flere "nygravide", så hadde jo det vært gøy :)

Er det din første eller har du barn fra før?

Hmmmm, skal tru om eg veit kven du er... :) er du gammal?? Er sjølv 29 år og ventar som sagt mitt andre born. Er i utvida svangerskapspermisjon dette året så eg og dotter mi kosar oss heime til vi ventar ein liten ein i 12. september :) Ho skal begynne i barnehagen i august :)

Annonse

Mitt og forlovedens førstefødte. Han har en sønn fra før på 9 år.

Men det blir førstefødsel for oss begge, da han ikke fikk anledning til å være med på noe forrige gang han skulle bli far av hverken svangerskap eller fødsel m.m.

Samme inntrykket jeg har, at det er en liten gjeng som er blitt veldig gruppert nesten pga at det ikke er kommet mer nytt blod. Hadde definitivt gått hvis jeg ikke følte jeg var alene som ferskis.

Noen av dere som kommer til å gå på bim treffene fremover?? Har liksom litt lyst, men syns det er "vanskelig" å komme for første gang. Virker som om de som er der nå, er en sammensveiset gjeng med fødeklare damer:)

Hadde kanskje vært lettere om vi er flere ferskinger med mini-mager samtidig:)

Det er vår første også :) Gleder oss veldig begge to. Bare synd at ukene går så treigt... Er jo så lenge til november.

Virker jo som om det er flere her som har det samme inntrykket som oss, at det ikke er så mange med små mager på BIM-treffene i Ålesund og som derfor ikke tør å gå. Så kanskje vi rett og slett skulle ha laget vårt eget treff en dag (på kveldstid)?

Hva sier dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...