Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt er 2 år og nesten 8 mnd og bruker str 24 i sko. Men sandalene har vi kjøpt i str 25 og de passer nesten perfekt, så han er nok akkurat på grensen:-)

Skrevet

Snuppa blir 2 år i juni, hun bruker str 24 i sko.

Skrevet

Gutt på 2 år og 8 mnd bruker str. 24.

Skrevet

Gutt 2 år og 6 mnd bruker 24-25 i sko.

Skrevet

Har en gutt på 2år og 7mnd, bruker 28!

Skrevet

Jente 2 år og 8 mndr.. Bruker 28 i sommersko.. Har 29 stående på lager i tilfelle hun skulle finne på å vokse en str nå. Brukt 28 siden i vinter..

Skrevet

str. 23 i sommersko, og 24 i vintersko. Jentene mine er 2 år og 4 mnd

Skrevet

22-23. Fylte 2 i februar.

Skrevet

hehe, ja, si det, 22 i sandaler, 24 i adidas joggesko, 23 i timberland fritidssko, 23 i støvler og 24 i finsko...hehe....litt forskjellig kan dere si :-) han ble 2 år 13 januar :-)

Skrevet

24-25 er 2 år og 7 mnd.

Skrevet

Min er 2 år og 4 mnd, bruker 25-26. Har også sandaler i str 23. så det er virkelig forskjell

Skrevet

Min fylte to år forrige måned og bruker mest str 26 og 27. Vinterskoene han har brukt siden oktober er str 26. Han måler str 26,5 nå men skoene varierer litt - sandalene hans er str 25 og passer fint, og så har han et par joggesko i str 28 som er litt store. Han er lang ellers også, ikke bare i føttene. 94-95 cm høy, bruker str 98 og 104 i klær.

Skrevet

gutten min er liten da... ble 2 nå i mai, bruker str 21..

Skrevet

Han bruker nå str 24-25, han er 2 år.

Skrevet

Gutt, blir tre i juni; str. 26.

Skrevet

Tror jenta mi har små føtter :-) Hun er 2 1/2 år (presis i dag faktisk) og bruker størrelse 23 i det fottøy, hun bruker nå (gummistøvler, sandaler, joggesko).

Skrevet

2,5 år er gutten her i huset og bruker str. 22

Skrevet

Her var det egentlig et ganske stort sprang mellom størrelsene. Snuppa her bruker 23/24 og er 2,2 år.

Skrevet

Stort sprang ja, har en på 1år og 7mnd, han bruker 21-22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...