en-to, lappe sko..... Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Skal male kjøkkenet i en cafe lattè farge. Har et STORT kjøkken med kremfarget kjøkken innredning. Hva er mest vanlig å bruke på vegg (se overskrift)? De på butikken der jeg skal kjøpe maling har svært liten peiling.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 er det til veggene du mener? er tanken at det skal tåle hard vask? ville ikke tatt veldig blank for da synes alt,flekker og bulker.... vanlig veggmaling er vel ok? noe midt imellom matt og halv blank kanskje?
Kastafiore Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Jeg ville valgt matte vegger og blankt tak, dør, karmer, lister. Veldig fint med blank/matt-kontrast. Synes også latte passer best matt. Fine farger!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 har selv hatt halvblank panel (rupanel) på kjøkken, med meget god erfaring. lett og greit og holde rent - selv over kjøkkenbenken. nå er jeg veldig glad i blank maling, men det kommer ann på underlaget - alt av ujevnheter synes. på panel gjør ikke det noe synes jeg (bare tøft), men på f.eks. strie blir ikke det så bra tror jeg. ville ikke valgt matt, vanskeligere å tørke av. er ellers enig i at kontrast matt/helblank er veldig fint! har det nå på vegg/lister+dører i (snart) hele huset.
♥Snulder Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg brukte glansgrad 40 på vegg og dør. 80 på karm og list.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå