Gå til innhold

Negativt om Quinny comfort 3xl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med min vogn.

Har en gutt på 22 mnd som er passe stor og han har hvertfall ikke liten plass i den som jeg hører mange andre sier de har.

Dette er en kjempe god vogn etter min mening.

Den har kjempe god trille komfort og sist men ikke minst så elsker sønnen min den.

Ps: han er så stor nå at han sier klart og tydelig ifra om det er noe han ikke liker.

Men som sagt han elsker quinni vogna si.

Jeg er fornøyd med min:O)

Sønnen min sitter som en prins i vogna ja, han storkoser seg i den. Og mor synes den er en drøm og trille.

Selv var jeg keptisk i begynnelsen fordi den var smalere enn simovognene jeg har hatt før, men, da jeg kom hjem med vogna satte jeg sønnen min på 2,5 år oppi (han er stor for alderen) ikke noe problem, så da tok jeg 4 åringen og prøvde henne oppi også, heller ikke noe problen, jo beina var for lange, men alikevel.

Min erfraring fra de to eldste barna er at de ikke vil sitte så mye lenger i vogna enn 2-2,5 år,

Nei jeg er superfornøyd med vogna, er en drøm og trille:O)

Annonse

Jeg ville så gjerne ha den, men den er så smal/trang i sittedelen på sportsvognen. Og etter erfaring fra tidligere så må jeg ha litt bredde for å få plass til pose og vinterklær om vinteren.

Ellers er den knallfin men se litt på denne da, den kjøpte jeg:

http://www.babyzoop.co.uk/janepro/slalomprospecs.htm

Er kjempefornøyd med den, har mye bedre plass i sittedelen og har ellers nesten det samme systemet som Quinny'n

Men har du prøvd den med voksipose og vinterklær, blir den ikke trang da?

Jeg siklet skikkelig på den, og ble så skuffet da jeg så den var så smal. Grei nok uten poes for vinteren og klær.

Den var supergod å trille, det hjulet som snurrer 360 gradet, ufattelig smart.

Kjøte ei anna vogn som også hadde samme systmet og er bare sååå fornøyd med den. Etter å ha gått i 5 mnd med ei svææær bagvong i butikkene så er den en drøm. Brukte den før første gang i går.

Også så lett..... Herlig.

Jeg har både dreami bagen og sportsvogndelen(men denne har jeg ikke begynt å bruke enda, så der kan jeg ikke bidra;-)) Er i hvert fall kjempe fornøyd med dreami bagen. Synes ikke bagen er for liten i det hele tatt, har brukt termopose i den i hele vinter, og det har godt kjempefint! Synes den er utrolig praktisk, nett og ikke minst er den en drøm å trille! HAr med andre ord bare positive ting å si om den, jeg da;-)

Sportsdelen er kjempefin.

Flott å trille.

Lett klikkesystem,

Lett å håndtere

Negativt:

Litt ustødig

Trekker mye gjennom sidene

Passer best om sommeren, blir nok for kald på vinteren.

Er ganske smal

bråkete kalesj. dersom du skal dra den opp/ned og ungen sover, så kan du være sikker på at h*n våkner!!!!

En smule bred

det har vært en del reklamasjon på hjulene!!

Annonse

Jeg har også tenkt litt på denne vogna.... Vanskelig å velge synes jeg. Jeg har også sett på tfk joggster twist, synes den virker bra..

Quinny er på tilbud her til 3700 kr, så jeg vet ikke om jeg skal slå til.... Synes det er dumt at man ikke får tak i "fotpose" til vogna for å bruke på vinteren/når det er kaldt.

Hva ender du opp med Linda?

Jeg skal "låne" meg en 2 1/2 åring i mårra, så skal jeg ut å prøve quinny vogna. Fant ut at på kidsroom kan jeg få kjøpt vogna, regntrekk og fotpose til 3572 kr (inkl moms og frakt). Det er penger å spare ihvertfall. De har flere merker enn quinny.

Det var ikke noe problem med plassen ihvertfall!!!! Hun hadde masse plass på begge sider når hun satt i vogna:o) Det var plass til pose i tillegg til jenta. Synes kalesjen bråket endel, men den er stor synes jeg. Du kan jo trekke den langt ned foran! Det er positivt synes jeg. Tror det blir den på meg ja.... Vet ikke om jeg skal kjøpe fra Nederland eller Tyskland. Får se hva de fra NL kommer på i pris. Mye penger å spare ihvertfall;o)

Blir en blå vogn!

Pris på vogn, regntrekk og fotpose inkl frakt og moms: 3644.75 fra Tyskland.

Fra Nederland: vogn, fotpose og regntrekk inkl frakt: 3478 (slipper moms siden de sender som gave)

Tror jeg har hatt tunga rett i munnen;o) Lurer på om jeg ikke har hørt at en må betale ca 150 kr til posten i Norge for moms og toll når det ikke er gave. Så muligens vogna fra Tyskland kommer på 3794.75.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...