Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har veldig lyst på bebis... vært i familieselskap nå, min svigerinne er gravid og de har en på snart to fra før av... jeg vil også begynne med prøving snart.. Må vel bare vente og smøre meg med tålmodigehet... sambo er ikke klar, snakket om det for et par uker siden og det var ikke positiv respons akkurat... ARG! Må bare få ut litt frustrasjon her... vi har vært sammen i over fire år, har leilighet, bil, jobb og alt.... i dag har vi faktisk snakket om oppdragelse da/leggetid for småbarn... vi er begge uenige i hvordan hans søster og hennes mann praktiserer rutiner... leggetid for toåringen presis klokken seks hver dag...gjennom hele året... så vi er jo enige om den biten iallefall! Noen som har råd for hvordan han kan bli litt gira, uten at jeg maser?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Legge en 2 åring klokken seks?!? Hehe,jada. Lykke til. Det var det værste jeg har hørt.
Alba44 Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Tror ikke du skal mase i hvert fall. Mitt tips er å ha en åpen dialog om det, så blir han klar når tiden er inne :-) Lykke til! Hva er alderen hans forresten?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Det er helt sant... julaften også (da var hun1,5, men likevel) De klager på at hun våkner så tidlig... men det er jo ikke rart siden hun blir lagt så tidlig... og nå venter de en til ganske snart.... da går vel rutinene i vasken...
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 jeg fyller 25 i år, han blir 27 i år.... så jeg synes snart det er på tide!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 Hei du. Hmmm,vannskelig å gi noen gode tips til deg. Hvis han ikke er klar for barn,så føler han det kanskje som et press viss du pusher han for mye. Men samtidig så sitter du der å er veldig klar for barn. Jeg må si det samme som hun andre,ha en åpen dialog,og kom fram til det beste for dere begge. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 Får ta det opp utpå høsten en gang... ellers blir det press.. og det vil jeg jo heller ikke at han skal føle... men hormonene skal ut av kroppen, det kan ta tid med prøving... er ikke alltid gjort på 1, 2, 3 - slik mange av gutta tror?! Han ønsker ikke å bruke kondom.. så jeg må fortsette på pillen... huff... er så lei disse hormonene som styrer humøret mitt opp og ned også...
Alba44 Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Kjæresten min var ikke klar for barn da han var 27, men er det nå når han er 29, så det er jo fullt mulig at samboeren din vil endre mening med tiden.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 Men ærlig talt a, vil ikke bruke kondom? Men hvis du ikke vil bruke piller mer da, hva gjør han da? Det er din kropp, og du som bestemmer hva du vil putte i den. Jeg sluttet på prevensjon fordi kroppen og humøret ble helt skrudd av det, og da var det opp til sambo om han ville bruke kondom eller ikke. Det endte med at vi hoppet av i svingen i noen mnd, og ble gradvis sløvere med det. Og så ble vi enige om at vi like greit kunne prøve å få barn. Da hadde vi plutselig fått lyst begge to, pga spenningen før hver mens etter at vi begynte å hoppe av. Kanskje det fungerer for deg også? =)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #11 Skrevet 21. mai 2006 Han sa at å ha seg med kondom var det samme som å gå i butikken med handleposen oppå hodet... hehe... skal til legen snart og deriblant ta opp temaet prevensjon; må kutte ut de pillene jeg har (yasmin) snart fordi humører hopper opp og ned og jeg blir irritert for småting... Men likevel, prevensjon er ikke bare mitt ansvar! Jeg har foreslått ladycomp/pearly... fikk tilsendt brosjyre, og det mente han ikke fungerte... så jeg skal snakke med legen neste uke!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 22. mai 2006 #12 Skrevet 22. mai 2006 Hvis du bruker et argument med at det kan gå opp til 6 mnd fra man slutter med pillen til man stabiliserer seg hormonelt og får igjen eggløsningene, så er det kanskje noe som kan virke logisk for han. Det er barnslig av han å forlange at du skal bruke p-piller for at han skal slippe gummi, tenk på hva det gjør med kroppen din! Blir så utrolig provosert av sånne egoistiske menn... Men tilbake til saken, om han nå blir satt i den posisjonen at han enten kan bruke kondom eller bli far, så ender de fleste opp med å ville bli far etter kort tid... Vi jentene må bli flinkere til å sette krav, prevensjon er en ting man skal være to om! P-piller har MASSE bivirkninger, jeg kommer aldri til å bruke de igjen i hele mitt liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå