Gå til innhold

Til dere i Oslo/akershus m/termin sent juli, tidlig august

Anbefalte innlegg

Ser at det er mange som, i likhet med meg, har termin i begynnelsen av august. (Meg: 3.aug)

Hvor mange av dere skal føde på A-hus?

Har vi en babyboom i vente?

Er redd for å havne på gangen....(selv om jeg satser på å slippe det siden jeg er førtegangsfødende)

Fortsetter under...

Annonse

Termin 26. juli her, og siden jeg gikk 14 dager over sist kan det nok være meget mulig vi møtes, ja.

Jeg har faktisk snakket med jordmor her om dette. (Hun jobber også på Kongsvinger sykehus.) De bruker ikke legge noen på gangen på Ahus, men det hender de henviser videre til andre sykehus. De får med jevne mellomrom henvisninger til Kongsvinger, og i tillegg vil jeg tro det er Bærum, Fredrikstad og Drammen som er aktuelle. For meg på øvre Romerike vil det da bli Kongsvinger, så jeg tenkte vi skulle kjøre oppom for å se hvor parkeringsplassen er ol.

Sist fødte jeg i jula, og de slo sammen til en barselavdeling. Den var full, men det lå ingen på gangen. Det var greit med spiseplasser til middag (men de glemte rødkål til ribba. Jeg trodde de tenkte på magene til små, nyfødte......) Gikk faktisk helt utmerket!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...