Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

Jeg har kjøpt fra maternitymall/motherhood, og det kom noen ekstra utgifter i tillegg til det du betaler til dem. Det kom en ekstra regning fra fraktselskapet (UPS) og så kom det en regning på tollen. Slik jeg ser det hadde det nok lønnt seg å bestille mye på en gang- for frakten sin del! Ellers så er jeg veldig fornøyd med firmaet; kort leveringstid og god kundebehandling pr mail når det har vært nødvendig!

Litt treig her, men kommer nå med mitt:

Det er toll over 200,-, men det er ikke alltid man må betale det... Har handlet utrolig mye på nett det siste året, og har vel betalt toll tre ganger? Så det er ikke alltid varer blir tollbehandlet, man kan ha "flaks". Og hvis utvalget er bra kan det lønne seg uansett!

Annonse

Det er ikke toll på lat, men på ankelte varer. Så du har nok ikke flaks mht.om de "oppdager deg", men mtp hvor det du har kjøpt, er laget, hva de er laget av, om det er knapper f.eks., om de kommer fra et tredje land osv., osv. Tollregler er ikke for amatører har jeg inntrykk av! Umulig å vite på forhånd hva det blir toll på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...