Gå til innhold

Anbefalte innlegg

babyen min har tydeligvis en favoritt side i magen. For h*n ligger bare på høyreside. JM mente at det kanskje kunne komme av at livmora hadde en skillevegg som gjorde at babyen ble holdt til den siden. På venstre side er jeg bare myk nederst i magen, men på høyreside kjenner jeg godt livmora. Skal på ordinær UL neste onsdag så da får jeg beskjed videre om hvordan det ser ut. Flere med samme erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5110621-baby-bare-p%C3%A5-h%C3%B8yresiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har akkurat det samme med unntak av at min baby ligger på venstre sida! Min grunn til det er at jeg har hjerteforma livmor, allså en liten skillevegg.. Tror ikke det gjør noe... Har en sønn på to år, da jeg skulle ha han ble det litt problem fordi han satte seg fast med hodet opp i den ene luka(vet ikke hva jeg skal kalle det jeg..), så da ble det keisersnitt da..De skal se det ganske godt på UL om du har det i allefall!

Jeg kjenner også nurket mitt kun på den ene siden av magen, venstre side til meg også. trodde kansje det var pga livmora som lå på høyre siden jeg. Skal på Ul om 10 dager så da får jeg høre litt mere.

Mye alktivitet inni der i kveld kjenner jeg. SÅÅÅÅÅ kosellig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...