Gå til innhold

Oktober: Termin etter når pappaen er født!!!????

Anbefalte innlegg

Ops prøver igjen... :)

min "svigermor" hadde lest i A-magasinet til Aftenposten om at når faren til babyen deres ble født enten før etter eller på termin vil dere også få deres lille baby....

feks min samboer ble født 11 dager før termin så etter det innlegget vil våres bli født 11 dager før termin... håper dere skjønte va jeg mente :)

Fortsetter under...

Bare tull spør du meg! Snuppa vår kom 16 dager før termin, pappa'n ble født på overtid... Går nok heller etter mamma'n din sine fødsler. Mamma, mormor, mine 3 søstre og jeg har alle født før termin (i alt 12 barn), så jeg regner ikke med å gå til termin denne gangen heller. I grunnen helt greit det :o)

Jeg fødde slik min mor gjorde.. Det vil si at jeg gikk 11dager over termin (akkurat som når jeg selv ble født) Fødte på omtrent samme klokkeslett (bare 7minutter som skildte) Og fødselen startet helt likt... Så får jeg se nå hva som skjer med nr.2 :)

Annonse

min far ble født neste tre mnd før tremin, men jeg vet ikke om jeg helt tror på det, det finnes mange myter og man kan velge å tro det eller ikke tro det.

det eneste er at når du HAR født kan du heller se tilbake på om det stemte eller ikke, ville ikke lagt så mye tro på det ellers.

ungen kommer når den er klar, uavhening av om din far ble født for tidlig eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...