Gå til innhold

I dag har vi lært...


oops!

Anbefalte innlegg

at man KAN bli gravid igjen før mensen er tilbake etter første svangerskap. Heisann, vi skal visst ha nummer to! Kan bli en artig prat med sjefen første dagen etter permisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også ha to tette og er ikke ferdig med permisjonen min fra førstemann ennå... Gleder meg så absolutt ikke til å ta den praten med sjefen, men må nok ta den snart, selv om jeg ikke skal tilbake på jobb før i midten av juli. Dersom dette svangerskapet blir som det var sist blir jeg sykemeldt store deler pga at sjefen ikke ville tilrettelegge noe, stressende jobb (salg), kvalme, oppkast og til slutt bekkenløsning... Kombinasjonen gjorde at legen min syntes at det var best for meg og barnet at jeg ikke jobbet...

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben.Oppdaga det samme jeg og. Poden blir ett år 14 juni og jeg er nå i min 11 uke. Har allerede sagt det til sjefen min, hun blei kjempeglad hun(helt utrolige koslige folk jeg jobber med)

 

På meg kom det som ett sjokk, vurderte faktisk abort( selv om jeg egentlig viste at jeg ikke ville gjennomføre det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir akkurat halvannet år mellom dem. Blir heftig gå-trening fremover, håper å slipe for mye bæring når jeg er på det tyngste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Jeg er i samme båt. Datteren min er 8 mnd og jeg er 7 uker på vei. Gleder meg til å fortelle sjefen min jeg. Og så har jeg hørt at det faktisk lønner seg for arbeidsgiver at man får to tette, sånn at de slipper bla å finne ny vikar. Så man gjør jobben sin en tjeneste! 1 år og 4 mnd mellom mine hvis alt går bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditeten!

Blir sikkert kos med to tette! Får masse glede av hverandre...

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...