Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #1 Del Skrevet 21. mai 2006 Hva kan man se på ul i uke 5...?? Jeg er snart i uke 5, men har hatt brun utflod noen dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. mai 2006 #2 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg var på UL da jeg var 5+1. Da såg vi ikke noe annet enn at jeg var gravid, men man kunne ikke se den lille spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 22. mai 2006 #3 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg hadde ul i uke 5 pga småblødninger. Det var for tidlig å kunne se fosteret men det var fullt mulig å se den "svarte" sekken som er fostervannet. I tillegg så kunne gynekologen da fastslå hvor blødningen min kom i fra. Jeg har litt blødning fra og til (nå uke 9), men det kommer kun sammen med utflod så jeg er ganske rolig til det nå. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #4 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg hadde vaginal ultralyd når fosteret var 5 uker (min uke 7). Så da "fosterklumpen" og at hjerte slo:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå